15

100 7 3
                                    

..вода набралась,я розкинула по підлозі лишившісь пелюстки а також кинула декілька в воду,також поставила свічки та запалила їх. раптом я почула що хтось стукає в двері я подивилась на годину. 21.57. вже десята,це певно Рюджин,я залишила двері відкритими щоб вона сама прийшла до мене. я привідкрила двері до ванни щоб було видно що там щось світиться. я зняла піжаму  і залишившись в одній білизні я виключила світло в ванній,залізла в ванну та чекала на Рюджин.( поправка, вино та бокали я поставила біля ванної).

від лиця Рюджин

я стояла перед дверима будинку Йеджі.я поправила своє плаття.


так я одягла плаття яке ми купляли разом з Джинні. прийшов час.я постукала в двері. дивно мені ніхто не відповідав,можливо Йеджі кудись пішла і забула про мене.. або просто надурила мене. ні,вона не могла так зі мною вчинити. попробую відчинити двері. двері були відчинені. я зайшла в середину,роззулась та почала іти вперед. чорт,чому тут було темно? Джинні не знає як включати світло? я піднялась на другий поверх,дивно нікого немає,можливо зараз я просто прокрадаюсь до неї в будинок? раптом я побачила якесь світло,воно було якщо не помиляюсь то в.. ванній? я на носочках підійшла до дверей і легенько відкрила їх заглядаючи всередину. що це... свічки.. пелюстки троянди.. я підняла очі. я побачила Йеджі яка лежала в ванній та дивилась на мене. охх,вона виглядала просто.. це що означає вона зробила для мене сюрприз? я знову подивилась на мене. Йеджі прикусила губу та посміхнулася. я ж стояла як вкопана,те що вона тільки що зробила заводить мене і дуже сильно.. вона сексуально провела язиком по верхнім губам.

— так і будеш стояти в дверях?
вона відкинула голову назад та запитала.

— Йеджі...
коли я промовила її ім'я вона повернулася на мене.

— чорт тебе побери.
не стримуючись від її рухів я все-таки ж зайшла в ванну. я зняла свій одяг залишаючись в одній білизні. я залізла до неї до ванної. я приблизилась до неї,взяла її за підборіддя та поцілувала. цей поцілунок був таким страсним.

від лиця Йеджі

вона приблизилась до мене та поцілувала мене. я змогла її звабити,мені так подобається коли вона дивитися на мене палаючими очима. вона прикусила мою нижню губу. в поцілунок вона додала свого язика. не поспішаючи , вона була дуже ніжною, поступово посилюючи поцілунок. вона доторкнулася рукою до моєї спини погоджуючи її. ми ледь відірвались від поцілунку. наші обличчя знаходились в сантиметрі один від одного, ми намагались віддихатись.

— я кохаю тебе Рюджин.
прошептала я. вона усміхнулась,вона почала цілувати мою шию. від її дотиків губами я підняла голову щоб для неї було більше місця. Рюджин почала покусувати мою шию разом з поцілунком. не витримавши я простогнала. Рюджин це ще більше завело,вона взяла мою ногу та почала її масажувати продовжуючи цілувати мою шию. ще дві години ми насолоджували одне одним. я налила вино та подала бокал Рюджин. ми стукнулись і випило вино.

— Джи я кохаю тебе
відпивши вино сказала Рюджин

— я більше
сказала я

— ні я
Рюджин відклала вино та почала мене скомотати. ще деякий час ми провели в ванній. закінчивши я дала Рюджин рушник,ми витерлись та одягнули піжами,я дала свою стару Рюджин. ми зайшли в мою кімнату,але ж вона не знає що і тут для неї міні сюрприз.

— Йеджі....о  клубнічка.
Рюджин підскакуючи підійшла до столику де була клубніка в шоколаді,вона взяла клубніку та почала їсти. я почала сміятись і сіла на край ліжка. вона взяла ще одну полуницю та почала мене годувати.

ранок

я прокинулася перша. Рюджин обнімала мене за талію,ми так і заснули. я обережно забрала її руку і встала з ліжка. я подивилась на неї,вона так мило спить,я вирішила її сфоткати. я потихеньку вийшла з кімнати та спустилась на кухню. я хотіла приготувати їй сніданок. я зробила тости з авокадо та апельсиновий сік. я поклала це все на піднос та піднялась в кімнату. в ліжку Рюджин не було,зачекайте а де Рюджин?!



А ОТ І ПРОДОВЖЕННЯ🔥🔥
ЗАДАЮ ЗАПИТАННЯ ЯК І КАЗАЛА.
1. ЯКА У ВАС ПОГОДА?
2. НА ВАШУ ДУМКУ У ВАС КРАЩЕ ВИХОДИТЬ РЕП,ВОКАЛ ЧИ ТАНЦІ?

МОЇ ВІДПОВІДІ:
1. ДОЩ ЯК З ВІДРА ЛЬЄ
2. Я ПРЕКРАСНА У ВСЬОМУ.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА МІЙ ТЕЛЕГРАМ ТАМ БУДУТЬ ВІДЕО, ПІСНІ:
kpop playlist
https://t.me/kpopSohyEoNx

Моя любов Where stories live. Discover now