12

110 10 2
                                    

— ну все я готова,поїхали?

— ідемо
— я обняла Рюджин за плечі і ми вийшли з будинку. я зачинила будинок та заховала ключі собі в сумочку. відкрила машину і ми сіли в неї.

— яку пісню включити?
— я запитала в Рюджин.

— мм, давай Attention New Jeans.

я забила в ютубі назву пісні та включила її,я зробила майже найвищу гучність,і тут почався приспів.

—You got me looking for attention~,
You got me looking for attention~

— ми почали разом співати у весь голос,це було так весело. під пісню з нашим міні концертом. заспівавшись ми не замітили як скоро пролетів час і ми були біля торгового центру. ми вийшли з машини і я закрила її, Рюджин підійшла до мене і взяла мене за руку. ох це було неочікувано, не думала що вона проявить зі мною такі дії на публіку,але не дивлячись на все я була рада що вона взяла мене за руку,ї рука була такою ніжною та маленькою.. ми зайшли в New Yorker і почали обирати одяг, ми вирішили перше обрати одяг для Рюджин щоб було легче.
— так що саме ти хочеш?
— я дивилась на штани які висіли на вішалці для одягу.
— точно не знаю,але думаю що два плаття ну і можна шорти і якийсь топ або ж футболка.
— окей я тебе зрозуміла.
— з цими словами я покинула її і пішла в інший відділ. знайшовши все необхідне я повернулася до Рюджин,вона тримала в руках якусь сукню,я не встигла розглянути.
— Рю дивись я тут все для тебе підібрала.
— я показала їй що я прийшла не з пустими руками.
— я теж собі плаття придивилась,їдемо я поміряю.
— Рюджин зайшла в примірочну і міряла плаття яке вона обрала,я чекала її біля примірочної з речами які я обирали очікуючи поки вона одягне плаття щоб я могла подивитись на неї.
— я все.
— я почула як голос роздався з примірочної і я відкрила шторку,я глянула на неї.

— я почула як голос роздався з примірочної і я відкрила шторку,я глянула на неї

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


— ну як тобі?
— Рюджин запитала дивлячись на мене через дзеркало.
— це плаття дуже красиво дивитися на тобі.
— я не могла відірвати погляду від неї це плаття ідеально підкреслювало її чудову фігуру особливо талію.
— ну показуй що ти там обрала.
— я взяла плаття точнісіньке як це тільки тілесного кольору,а ще ось бери міряй,я тут взяла велосипедки і футболку.

Моя любов Where stories live. Discover now