...я підійшла та взяла парасолю в руки, стиснувши парасолю я на носочках підібралась до кухні..
я дійшла до стіни де був вмикач,я вирішила включити його. кухню освітило світло,розбиті тарілки лежали на підлозі. раптом я почула якийсь шорох за кухонною стійкою. я стиснула парасолю що сили і почала підкрадуватись до стійки,з кута вибігла Деві.
— Господи Деві я настрашилась
я зовсім забула що тепер у моєму будинку живе ще кішка і тепер я не сама,потрібно привикнути до цього. я поклала парасолю на місце та закрила будинок зсередини,я підійнялась на другий поверх,а Деві побігла за мною. я прийняла душ та всі ванні процедури. ледь торкнувшись подушки я одразу заснула.ранок. 08:30.з самого ранку мене збудила Деві яка мурчала на весь будинок.
— мм Деві навіщо ти мене збудила
я включила телефон,очі ледь відкрились.
— Деві бачиш?
я показала їй екран телефону
— тільки сьома година,сьома,а ти мене будиш в таку рань.
Деві почала ще більше мурчіти
— та встаю я встаю.
я встала з ліжка та спустилась до кухні. відкривши верхній шкафчик я дістала котячий корм та насипала його в миску для Деві. почувши запах корму Деві одразу ж прилетіла до кухні як та ракета,не встигнувши насипати корму Деві одразу ж його з'їла. от би мені такий апетит. я досипала вміст корму та поклала корм назад в шкафчик. так як я була на кухні я вирішила одразу ж зробити і собі сніданок. я пожарила яєчню та нарізала авокадо. замітивши що я не взяла свого телефону я пробіглась до кімнати взяла телефон та знову пробіглась до кухні. на екрані висвітилось повідомлення від Рюджин,воно було довге,що ж Рюджин там написала ще й таке довге повідомлення.. я почала снідати і вирішила прочитати повідомлення.
—" доброго ранку Джинні,як спалося? вибач,що пишу в такій годині ти напевне ще спиш,але я довго наважувалася написати це повідомлення. не знаю як ти сприймеш його,але все що буде написано дальше це правда. Йеджі, коли я перший раз тебе побачила я подумала що ти будеш строгим тренером,у мене було багато тренерів і всі вони були не дуже добрі до мене,але не ти. спочатку я не дуже тобі довіряла,але це змінилося. кожного разу я почала закохуватись у тебе, я пам'ятаю кожну секунду яку провела з тобою. Йеджі,мені дуже добре з тобою,я обожнюю проводити з тобою час.я хочу прокидатися з тобою в одному ліжку, цілувати тебе з голови до ніг.Джинні я кохаю тебе.я хочу бути твоєю ,я хочу бути твоєю дівчиною."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя любов
ChickLitХван Йеджі тренерка та хореограф вона набирає дівчат в свій колектив. Незабаром до неї приєднуються троє дівчат які стали їй дуже дорогі,особливо Шин Рюджин.