вона зняла свій одяг і залишилась в одній білизні. я доторкнулася руками до її пліч,стиснула їх і перевернула її,тепер вона була наді мною,я погладила її по волоссю,її волосся було не густим та шовковистим. я почала цілувати її ключиці а потім поступово спускалася вниз залишаючи доріжку поцілунків. дойшовши до тканини трусиків я замітила що Рю нерівно дихає,а потім вона простонала,це було так приємно чути.
наступного ранку
прокинулася я від того що Рюджин гладила моє волосся.
— не спиш?
— сонним голосом запитала Рю— вже ні
— відповіла я— іду приготую сніданок.
— вона поцілувала мене в вуха та вистрибнула з ліжка та вийшла з кімнати підстрибуючи як то козеня,мене це розсмішило. я почала потягуватись в ліжку та чекати на сніданок від Рюджин. не пройшло і десяти хвилин як я почула приємний запах який доносився з кухні а вже через декілька хвилин Рюджин ввійшла в кімнату з чудовим запахом та з дерев'яним підносом . вона підійшла до ліжка та поклала піднос мені на ноги.— смачного сонце
— Рюджин обійшла ліжко та сіла біля мене.
— дякую
— я розрізала панкейк та попробувала його. Рюджин сиділа в очікувані.
— мм...це.. дуже смачно
— я обернулась до неї та усміхнулась. Рюджин також не залишилась без посмішки. я відрізала ще кусочок та дала його Рюджин.
— ммм,а я не знала що я так смачно готую,хоча з твоїх рук люба їжа буде смачною.
— не забувай що сьогодні ми ще маємо сходити на шопінг.
— нагадала я
— не забуду не переживай
— вона доторкнулася до кінчика мого носа та пішла.
— ти куди?
— зацікавилася я
— вмиватися
— відповіла Рюджин.
я доїла свій сніданок та вирішила посидіти в телефоні поки не прийде Рюджин. я зайшла в інстаграм та подивилась одяг,я знайшла багато красивого одягу якого я би хотіла купити,надіюсь я зможу його знайти, двері відкрились і ввійшла Рюджин,я встала з ліжка та пішла в ванну. я зробила всі ванні процедури та намалювалась. ввійшовши в кімнату я замітила що Рюджин теж вже намалювалась.
— слухай Джинні..
— заговорила Рюджин
— ти не могла б дати мені свій одяг ато у мене вчорашній,і я не знала що залишусь у тебе.
— звісно,вибери що тобі подобається.
— дякую
— вона підстрибнула до мене та поцілувала мене в щічку.
ще був час тому я ще сіла на ліжко, Рюджин замітивши що я сижу підійшла до мене та сіла зі мною. вона присунулась ближче до мене та поцілувала мене.
ледь відірвавшись один від одного ми почали збиратись. я допомогла обрати Рюджин образ.Рюджин сподобався цей образ і вона його оділа,я подивилась на неї,ох Боже вона виглядала просто неперевершено.
— Рюджин мені здається сьогодні я лишилась своєї кофти та штанів тобі так не здається? тобі дуже пасує такиц стиль,цей одяг твій і це крапка вважай подарунок.
— Джинні дякую
— вона поцілувала мене в кінчик носика.
— давай оберемо тепер тобі образ.
ми відкрили шафу та почали підбирати одяг, через декілька хвилин ми змогли скласти такий образ.
↓↓↓↓↓↓ВИБАЧТЕ ЗА ТАКУ КОРОТКУ ЧАСТИНУ,ФАНТАЗІЇ ВЗАГАЛІ НЕМАЄ ТАК ЯК І БАЖАННЯ. ПЛАНУЮ ЗРОБИТИ НЕВЕЛИКИЙ ПЕРЕРИВ.
↑↑↑↑↑↑
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя любов
ChickLitХван Йеджі тренерка та хореограф вона набирає дівчат в свій колектив. Незабаром до неї приєднуються троє дівчат які стали їй дуже дорогі,особливо Шин Рюджин.