17

92 11 0
                                    


..все ж мені було цікаво з ким Рюджин сварилася, але я не стала розпитувати її,якщо вона захоче то сама розкаже мені. ми з Рюджин разом поснідали і Рюджин пішла додому тому що вона забула щось взяти а я ж пішла займатися поки її немає.я одягнулася в спортивний одяг та зайшла в зал. як зазвичай я включила ютуб,сьогодні вирішила послухати українські пісні,я включила Погляд Yaktak feat. Sobol. я зробила розминку і почала займатись.

перша поза вийшла непогано, але трішки не так як я хотіла. я стала на підлогу і почала вставати в другу позу.

я висіла так декілька хвилин розтягуючись і ще й заодно віддихаючи. повністю розслабляючись я не замітила що у дверях стояла Рюджин. вона стояла та дивилася на мене. я продовжувала висіти на мотузці, але задала Рюджин питання.

— ти давно тут стоїш?

— недавно,я піднялась,почула музику і зайшла сюди,я навіть не знала що у тебе є свій зал.

— цього ніхто не знав,ти—перша.

— не знаю чому,але це приємно.
Рюджин посміхнулася.

— доречі,що ти там мала забрати?
запитала я

— а та.. я вчора як йшла то я забула взяти гроші і тому пішла щоб взяти.

— зрозуміло.

ДАЛЬШЕ ДОПИСУВАТИ ЦЮ ХУЙОВУ ЧАСТИНУ Я НЕ ЗБИРАЮСЯ. ДЯКУЮ ВСІМ ХТО СПОРТИВ МЕНІ НАСТРІЙ ЗА СЬОГОДНІ,ДЯКУЮ! пробачте за знову коротку частину,просто настрій просто найкращий!

Моя любов Where stories live. Discover now