karanlik

102 6 0
                                    

Arkadaslar yeni instagram adim
oykueymr takip ederseniz sevinirim simdiden Teşekkürler...

Sabah kalkarkalkmaz dun cok severek aldigimiz icimizdeki tum duygulari yansittigini dudundugum siyah renkli bol yazili ve baskili tisortlerden birini ve siyah yirtik kotumu giydim. Luke kiyafetleri cok begendigini soyledi. Kahvalti yapmamaya karar verdik cunku ac degildik.
_ Ashley,bizim haftaya los angeles'ta konser vermemiz gerekiyor ve ben seninde gelmeni istiyordum bu yuzden okuldan senin adina izin aldim umarim kizmamissindir. "Dedi
_Luke bu super bir haber hem okul yok hemde los angeles 'a gidioruz."
Bu harika bi haberdi hem kim birine okuldan izin aldi diye kizar ki. Resmen tatil yapicaz hem de Luke 'la.
Okula geldigimizde tum gozler uzerimdeydi. Cok garip bir histi ama umursamadim ta ki 3. Tenefuste Luke benimle konusmak isteyene kadar.
_Ashley dun nerdeydin?
_ sana zaten soylemistim Elayla alisverise gittik. "Dedim.
Luke bagirmaya basladi ve bir kagit parcasi cikartti kagitta Cameron ve benim onun evinde bir resmimiz vardi. Ama bu nasil olur ben oraya hic gitmemistim ki. Aglamamak ucin zor duruyordum Luke bir sure daha bagardi daha sonra resmi yere atti vr oradan uzaklasti. Oldugum yere coktum ve aglamaya basladim. Gozyaslarimi durduramiyirxum kim neden boyle bir sey yapsin ki? Suan hem tum okul beni cameron in fahisesi olarak dusunuyor ve Luke'ta bana guvenmiyordu. Sanirim en cok uzuldugumde buydu.
........
Cikista eve gitmek istemedim zaten Luke'ta okuldan erken ayrilmisti. Yanimda olan son insanda artik bana guvenmiyordu. Bir taksi buldum ve kumsala surmesini soyledim kumsalin yaninda bildigim karanlik ve uzuldugum zaman hep gittigim bir kayalik vardi.taksiye parasini verdim ve kayaliklara yurumeye basladim. Bulabildigim en buyuk kayaya oturdum ve gozyaslarimi serbest biraktim. Zaman nasil gecti bilmiorum ama 3 saat gecmisti. Zifiri karanlik yollarda yurumeye basladim. En son tek basima dolastigimda basima gelenleri hatirlamam korkmama yetmisti zaten.hem agliyordum hem de korkuyordum. Eve kadar kostum Luke'u gormemistim bu yuzden uyumaya karar verdim ve olanlarin bir kabus olmasini diledim.
.................
Sabah kapinin kapanma sesiyle uyandim. Luke oldugunu anlamistim demek ki hala bana kizgindi. Ustunde alevler olan kurukafali kaykayimi hazirladim ve ustumu degistirdim. okula dogru ilerledim. Oh my god!!! Dedim. Luke ve Selena parktaki bankta yiyisiyorlardi. Hem igrenc hem uzucu gozlrrimin dolduguna emindim. Hemen iceri girdim Ela olanlari biliyordu bu yuzden bisey sormadan sadece sariliordu onun bana guvendigini bilmek birazda olsa iyi geliyordu. Ama ya Luke nolucak? Onsuz gecirdigim ve bana guvenmedigi bildigim saniyeler bana cok zor geliyordu. Onu Selena ile gormekse kalbimi kiriyor ve cigerlerimin yanmasini sagliyordu.
...........
Aradan bes gun gecmisti. Olaylarin gercek yuzu ortaya cikmisti. Selena montaj yapip okulun her yerine asmis ve dedikodulari sirf Luke'u elde etmek icin tum okula yaumisti. Luke'la iyi geciniyorduk ama eskisi gibi yakin degildik. En azindan olaylarin biz Los Angeles'a gitmeden cozulmesi iyi bir seydi. 2 gun sonra yola cikacaktik bu yuzden bavulumu hazirladim. 1 hafta boyunca ordaydik ama ben tum dolabi tikmistim.
2 Gun sonra
Los angeles yollari bizi bekler. Bavulumu aldim ve Luke'un harikulade arabasinin bagajina tiktim benim bavuluma kiyasla Luke'un bavulu cok kucuktu. Cocuklar bizi havaalaninda bekliyordu.bizde geldigimizde acayip buyuk bir kalabalikla karsilastik. Ucak kalkmak uzereydi kalabaliga el salladik ve ucaga bindik. Benim yerim Luke'un yaniydi birlikte oturduk ve ucagin kalkmasini bekledik. BEKLE BİZİ LOS ANGELES!!!

Evdeki taş varlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin