dün çooooooooook mütüş bir gündü. Ama her bir mutluluğun bir sonu var demişler. Bana da aynısı oldu hayatımın en mutlu gününn ardından mutlu bir sabaha uyanmıştım. Luke'la alışveriş merkezine gittik. Bir mağazaya girip kıyafetleri denedik. O sırada takip edildiğimi hissettim. Ama bir sorun çıkmasın diye Luke 'a bişey söylemedim. Tuvalete gitmiştim. O sırada bir çok bağırış ve kavga sesleri duydum. Ne olduğunu çok merak etmiştim. Hemen bağrışların olduğu yere gittim. Yerde kanlar içinde yatan bir Cameron ona vuran çok sinirli bir Luke'la karşılaştım. Demek ki bizi takip eden cameron'dı !! insanların arasından geçip Luke'u durdurmaya çalıştım ama işe yaramadı. En sonunda bir kaç kişi yardım etmeyi akıl etti de Luke'u uzaklaştırabildik. Az sonra bir ambulans geldi. Hemen Luke'u alıp otoparka götürdüm. Birz zorlandım ama sonunda başarmıştım. Hala küfürler savuram ama bir o kadar da yakışıklı olan bir Luke vardı yanımda sanırım fazla bulaşmamalıyım.
-Hala akıllanmamış bu mal!!
-Luke sakin ol artık.
-Nasıl sakin omamı bekliyorsun.
-ne oldu ki?
- şerefsiz seninle birlikte olmak için para teklif etti !!
- Ne nasıl böyle bir şey yapar??" şuan acayip sinirliydim ve ona bir kaç tokat atmak istiyordum Luke'ta anlamış olacak ki beni tuttu ve sakinleştirmeye çalıştı.
-hadi eve gidelim.
-tamam
yine sessiz bir yolculuk olmuştu. Sanırım her mutlu gğnğn ardında bir karanlık yatıyordu. Zaten ben ne zaman şanslı oldum ki!! nasıl olduda Cameron gibi birisiyle çıktım. anlayanıyorum!! umarım akıllanmıştır da bi daha bize bulaşmaz.
.....................
Sabah kalkınca yine yaşananlar aklıma geldi ve moralim bozuldu. Luke odama bir odun edasıyla daldı.
- Uyandın mı??
-Yok ben gözüm açık ve oturark uyuyorum :D" dediğimde ikimizde gülmeye başladık. Yanıma geldi ve bana;
-o şerefsiz için üzülme gülmek sana daha çok yakışıyor :D"
Bu kelimeler yüzümün dometes gibi olmasını sağlarken sadece teşekkürler diyebildim. Beni mutlu etmeyi başarıyordu. ben bunları düşünürken dudağımda bir sıcaklık hissettim bir dakika!! o beni öpmüşmüydü!! ohaa, şuan çtuğumu hissediyordum. Bir süre sonra yanıma oturdu ve öylece sırıtarak oturduk.
.............................
Birsüre sonra Luke kahvaltı hazırlamaya indi. yakışıklı şef iş başında. Bende Luke'un yanına indim. Geldiğimi anlayınca;
-Bugün çocuklar bize geliyor
-Süpermiş,neler planladınız?
-Tabu oynayıp,pizza yiycez ve korku filmi izliycez.
-Neden korku filmi? bence aksiyon filmi izleyelim.
-Yoksa burada bir tavuk mu var?? gıtt gıtt gıdakk!!
-Yok ya ne kokcam.
-Görücez
AKŞAM
Tabu çok kötü geçti Luke berbat bir oyuncu ve ben onla guruptum. Yemek yedikten sonra sıra korku filmindeydi ben hayatta uyuamazdım!!
Film gerçektan korkunçtu. Çok geç olmuştu ve çocuklar evlerine gittiler bu arada michael'a kırmızı saç çok yakışmıtı. Yatma vakti gelmişti Luke tam odasına çıkarke onu durdurdum ve;
-Luke yanımda yatar mısın?
-Vayy,çok mu korktun.
-Evet,yani hayır yani birazcık.
-Tamam baş belası yürü.
dedi ve yukarıya çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki taş varlık
FanfictionBazen yanlız kalıp hayatınıza yalnız devam etmeniz gerekebilir ama böyle zamanlarda bir yıldız parlar ve hayatınızı değiştirir. iste bu hikayede Ashley adındaki bir kizin ailesinin yurt dışına çıkmasına karşı evine gelen parlak yıldızın hayatına...