superhero

51 4 0
                                    

Vote ve yorum yapan/yapmayan en azından kitabımı okuyup beni mutlu eden herkeze çok teşekkürler. Multimedya'da Megan. Iyi okumalar.

Bence Luke bir süper kahraman olabilirdi. çocuk resmen dedektör gibi başım ne zaman dertte olsa hep yanımda. Bugün Los Angeles taki son günümüz ve zaten yeteri kadar macera yaşadık. Luke gitmeden önce bir arkadaşıyla bulusmak istediğini hem de benim de onunla tanışmamı istediğini söyledi. Bu öğleden sonra onunla bulusacaktik. Ash,Mike ve Cal bizden once eve donuceklerdi. Kahvaltıyı yaptıktan sonra güzel bir duş alıp tüm düşüncelerimden ayrıldım. Ama kısa bir sureydi dustan ciktiktan sonra hayat yine tum ağırlığıyla uzerime yuklenmisti. ve ben bunu daha ne kadar daha kaldirabilirim bilmiordum.
Sıra kıyafet seçmeye gelmişti. Elbise ve etek giymeyi çok seviyordum bu yüzden siyah yırtık şortumu ve salaş bluzlerimden birini giydim. Eyeliner ı çekme çabalarım sonucu bok gibi bişey ortaya çıksada usengeclik yapıp bununla idare etmeye karar verdim.
"Ashley hazirsan çıkalım" diye seslendi Luke. cocuktada acayip iyi zamanlama vardı. Luke kapıda beni bekliyordu odadan çıktık ve resepsiyonun orda bizi bekleyen Luke'un kiraladığı spor arabaya bindik. Yoldaki şeritleri izlemeye basladim. O an o silahı bana değil de Luke'un kafasına dayamıs mafya tipli adam belirdi.
"L.. Luke arabayi durdur L..lütfen. " sonunda binbir zorlukla söylemişti. Luke arabayı durdurdu ve bwni sakinlestirmeye çalıştı. Ağlamaya başlamıştım göz yaşlarımı baş parmağıyla sildi.
" şşştt sakin ol geçti artık ben yanındayım korkma." dedi ve bana sarıldı. Ondan ömür boyu ayrılmak istemediğimi vurgulamak ister gibi bende ona sarıldım. daha sonra ayrıldık ve yola devam attik.
" Luke bu hangi arkadaşın yani buluscagimiz."
" Megan, eskiden aynı yerde oturuyorduk çocukluk arkadaşım. "
Hmm demek bir kız. Bakalım neler olucak. Oldukça büyük beyaz bir villanin önünde durduk. hhh zengin zuppe işte nolucak. Tam Luke zile basacaktı ki kapi acildi. İçeriden kumral bir kiz geldi.
"Hosgeldin canim." dedi. ve tam Luke 'u opucekken araya girip. 'merhaba' dedim.
"Ben Ashley,Luke'un ev arkadaşıyim" dedim.
"Bende Megan Luke'un çok yakın bir arkadasiyim." dedi ve fake smile yolladi.
"Hadi içeri geçin. " ●_●
°°°°°°
Luke'un ağzından
"eeeee,Luke uzun zamandır baş başa gorusemedik. Ünlü olmuşsun bakıyorumda."
"Bir ara yemek yeriz borcuma olsum." dedim ve Ashley'e baktım. Bıraksak Megan'ın üstüne atliycakti. Buraya gelmemin tek sebebi Ashley'i kizdirmakti. Meganla lisedeyken çıkıyorduk ama onun da diğer kızlardan farkı yoktu. 5 kişiyle aynı anda çıkabilecek kadar aptal bir insandı oysa o. Buradan hemen çıkmak istiyorum.

○○○○○○
Ashley'nin ağzından
Sonunda şu kızdan kurtuluyorumm. Bir daha gorusmemek üzere by.
" Iyi aksamlar."
"Luke olmadan aksamlar guzel olmuyor " dedi ve kapıyı kapatıp iceri gitti. Sinirle bizi bekleyen arabaya atladım.
" Ashley guzel kız dimi."
Bu sabrimin taşması için yeterli bir sebepti.
" Nesi güzel be bi kere bildigin çarpık bacaklı yavsaklardan bir tanesi işte."
Rahatlamistim sonunda icimdekileri dökmustum.

○○○○○○○○

Artık Los Angeles macerasinin sonuna gelmiştik. Luke'a kizgindim daha tek kelime bile konusamamistik. Uçakta ona trip atmak amacli olarak Michael'in yanina oturdum.
yol boyunca kirmizi saclariyla oynadim. Beni guldurmeyi başarıyordu. Hiç olmayan abim gibiydi. Ashton artık eniştem sayilirdi , Calum kankimdi, Luke hakkında hicbir fikrim yoktu ve aklım iyice karismaya devam ediyordu. Keşke düşünce okumak mumkun olan bir şey olsaydi. Hakkımda ne düşündüğünü daha kolay anlayabilirdim o zaman belkide.

Evdeki taş varlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin