İlk önce şunu söylemek istiyorum.Bu bölümde rahatsız ola bileceğiniz bir kaç sahne var.Rahatsız olanlar izlemesin.Sonra gelib linç atıyorlar.Ben de istemiyorum böyle bir sahne yazmayı.Ama neler olduğunu anlamanız için yazmam gerekiyordu.Bir de dizide yazdığım tarihlere dikkat edin ki, ne zaman ne olduğunu anlaya bilesiniz.
İyi seyirler :)
~22 Yaş~
Tarih: 20 Ekim 2018Bu gün 22 yaşım oluyor.Ailem ne kadar bu doğum günümü akrabalarımla geçirmeyi istese de kabul etmemişdim.Zaten her yılı akrabalarımla geçiriyorum.Yetkin bir kızım ben.Arkadaşlarımla eğlenemezmiyim?Neyse ben onları arkadaşlarımla birlikde doğum günümü geçirmeye ikna etmişdim.En önemlisi de buydu zaten.
Şu an İstanbulun en iyi gece klüblerinden birindeydik.Aslında buraya gelmek diye bir fikrim yoktu.Bundan 1 saat önce bir restoranda doğum günümü kutladık.Sonra Deniz ve Arda klübe gidelim diye tutturunca itiraz edemedim...
B@r taburelerinden birinde oturmuşdum ve insanları izliyordum.Burası hiç bana göre değildi.Barmene döndüğümde bana soru soruyordu.
*Ne içersiniz hanımefendi?*Şimdiye kadar hiç alkol kullanmamıştım.Ama hep tadını merak ediyordum.Bence deniye bilirdim.
*Bira*diye cevapladım sorduğu soruyu.Benim önüme bir kadeh dolusu bira koyduğunda kadehi elime aldım.İlk kokladım.Kokusu çok tünddü.Bir hışımda kafama diktim.Başımın hafif döndüğünü hiss etmişdim.Gözlerimi Denize, Ardaya ve Leyaya çevirdim.Kendileri için eğleniyorlardı.Bunlar sarhoş olub beni unuttular sanırım.Aklıma gelen düşünceyle kaşlarım hafif çatıldı.
*Bir tane daha!*diye barmene seslendim.İkinci kadehi de kafama diktim.
Bir tane daha, bir tane daha, daha daha daha...Artık kaç kadeh içtiğimi hatırlamıyorum.Başım da dönüyor.Hafızam yerinde değil.Tabureden kalkıb dans edenlere karıştım.Kendimce dans ediyordum ki,belime dolanan ellerle irkildim.
Hemen arkamı dönüb baktığımda bir erkek gördüm.Fazla mı yakışıklıydı?Hafızam böyleyken böyle bir yakışıklılıkla aynı ortamda olmak hiç akıllı fikir değildi.Adam gözlerini gözlerime dikmiş öylece bakıyordu.
Kendimi kontrol edemezken kollarımı onun boynuna doladım.
Yavaşca yaklaşıb boynumu kokladı.*Çilek kokusu*diye fısıldadı.
Boynuma bir @pücük kondurdu.Kulağıma yaklaşarak fısıltılı bir ses tonuyla bana:
*Benim olmanı istiyorum*
*Senin olmak istiyorum*Diye yanıtladım.Bunu bekliyormuş gibi beni kuc@ğın@ aldı ve hiç tanımadığım bir yöne yöneldi.Şu an nereye gittiğim ya da olacaklar umurumda değildi.Tek istediğim O-du...
Yatak odası olduğunu anladığım odaya geldiğimizde beni yavaşca y@t@ğ@ bıraktı.
Ardından üstüm€ çıktı.Narince dudaklarımı @ptü.K@rşılık verdim.Geri çekilib kiyafetlerimi çık@rm@y@ başladı.Dakikalar sonra kiy@f€tlerimiz yerdeydi.
Vücudumu $üzdükd€n sonra gözlerimiz birleşti.
Ela gözleri gittikce koyulaşıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT NİGHT
Romanceİnsanlar fazla hata yaparlar.Çünkü hatasız insan olmaz.Bazı hatalar insanların hayatlarını mahv eder,bazı hatalar ise yeni başlangıçlara vasiteçi olur... Peki bu çiftin yaptığı hata onların hayatını mahv mı edicek? Yoksa bir yeni başlangıç mı olucak...