~DAHA ÇOK ERKEN!~
*Geçmişden kesit*
İki gün geçmişti hamile olduğumu öğrendiğim günün üzerinden...Doktora gitmişdim bebeği aldırmak için.
Ama yapmamıştım...
Daha doğrusu yapamamıştım,kıyamamıştım ona.
Güm-güm atan küçük kalbini duymuştum...Nasıl kıya bilirdim ki?
Bir karar almıştım.Onu doğuracaktım.Kim ne derse desin.O benim bebeğim.Hem okurum,hem çalışırım ona bakarım.Aslında çalışmama gerek yok.Ailemin maddi durumu gayet iyi ,ama beni böyle kabul edeceklerini sanmıyorum.Amma yine de onlara söyleyeceğim.Cevapları ne olursa olsun.Bebeğim için ailemi bile önüme alırım.
Bilmiyorum gelecekte bu kararımla ilgili ne düşüneceğim ,ama şu an için en doğru kararı aldığımı düşünüyorum...
*3 Ay sonra~
....Bu gün benim için çok önemli bir gün.Çünküü bebeğimin cinsiyyetini öğreniceğim.Tabii ki de yalnız gitmeyeceğim.Leya da gelicek.Şimdiye kadar hep yanımda oldu.Ailem bile yanımda durmadı ,ama o benimle durdu...
Hastahanede doktorun kapısının önünde sıramın gelmesini bekliyorduk.Yaklaşık 5 dakika sonra doktor bizi odasına çağırdı.
Doktor:Bakalım bebeğimiz nasıl?
Doktor kontrol aletini karnımda dolaşdırıb bebeği kontrol ediyordu.
*Bebeğim iyi mi doktor hanım?*
*Merak etmeyin gayet sağlıklı*
*Ee cinsiyyeti ?*
Fazla heyecanlıydımmm.
*Bakıyorum hemen*
Doktor kontrol aletini biraz daha karnımın üzerinde dolaşdırıb bana baktı.
*Tebrik ediyorum ,bir oğlunuz olucak*
*Oğlum mu?*
Çok mutluydum bir oğlum olacaktı.Benim oğlum...
*2 Ay sonra~
Hastahanede odasındakı yatakda uzanmış ,elimi karnıma koyub oğlumla konuşuyordum.
*Bebeğim seni benden koparmak istiyorlar.Güya sen bana zarar veriyormuşsun.Bilmiyorlar ki, bana iyi gelen tek şey sensin.Ama ben izin vermeyeceğim seni benden koparmalarına.Her şeye rağmen doğuracağım seni :) *
Hamileliyimin 7-ci ayındayım.6-cı aydan sonra hamileliğim riskli olmuştu.Doktorlar doğumda ikimizin de sağ kalma ihtimalinin aşağı olduğunu söylüyorlardı.Bu yüzden bebeği aldırmam gerekiyordu...Böyle bir şeyi asla yapmam hem de ona bu kadar alışmışken ASLA !
Karnıma saplanan sancıyla inledim.
*Hayır oğlum gelmen için daha çok erken !*
....
Merhaba! Nasılsınız?
Bölüm geç geldi kusura bakmayın :)Bölümün nasıl olduğunu yorumlara yazarsanız sevinirim :)
Seviliyorsunuzzzz💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT NİGHT
Romanceİnsanlar fazla hata yaparlar.Çünkü hatasız insan olmaz.Bazı hatalar insanların hayatlarını mahv eder,bazı hatalar ise yeni başlangıçlara vasiteçi olur... Peki bu çiftin yaptığı hata onların hayatını mahv mı edicek? Yoksa bir yeni başlangıç mı olucak...