🥂8. Bölüme hoşgeldinizz🥂
Bu bölümü her zaman beni güldüren, hayatıma renk katan, dudaklarımdaki gülümsemenin sebebi biricik arkadaşım biricik kankam Şengül' üme hediye ediyorum💗💗
(Trip yiyince yalakalik yaparkenki hallermin 144mp kameraya yansiyis sekli)
Begüm'ün odasına Ahmet'in girmesinin üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir haftada pekte yeni birşey yoktu. Ahmet'le birdaha karşılaşmamıştı Begüm. Aslı' da iki gün Begüm' ün odasında kalmış sonra da gitmişti.
Begüm iç çekti. Hergünün aynı gitmesinden sıkılmıştı. Oysaki yaz tatilini çok daha mükemmel hayal etmişti. Sürekli arkadaşlarıyla gezip tozacak rahatına bakacaktı bu yaz. Ama işler pekte istediği gibi gitmemişti. Öğle yemeğini yemelerinin üstünden yaklaşık 2 saat geçmişti.
Begüm sıkıntıyla yatağının üstünden kalktı. Berçin'le dedikodu yapmak bir seçenekti ama sürekli aile içinde olan olaylardan bahsediyordu ve bu da sıkıcı gelmeye başlamıştı. Aslı' nın yanına gitmeyi düşündü Begüm. Yapacak hiçbirşeyi yoktu sonuçta.
Begüm ayna karşısında durdu ve saçları düzgünmü diye baktı. İyi duruyordu gidebilirdi. Odasının kapısına yöneldi ve kapıyı açtı. Odasından dışarı çıkıp kapıyı örttü ve koridorda yürümeye başladı. Aslı'nın odasının önüne gelince durdu ve hafif aralık kapıdan içeri bakma gereksinimi duydu. Sadece yemeklerde gördüğü Cevher abla ile Aslı oturmuş konuşuyordu.
İlk başta rahatsız etmemeyi düşünsede Aslı' nın, her telefon konuştuğunda gelip onu rahatsız ettiği aklına gelince bu düşüncesini bir kenara itti. Kapıyı tıklattı ve açıp içeri girdi. İki kadın da Begüm'e sorgulayıcı bakışlar attılar. Begüm bu ciddi ortamdan gerilsede 32 diş gülümseyerek Aslı'nın oturduğu koltuğa yanaştı ve Aslı'nın yanına oturdu.
Odaya girince biraz utanmıştı konuşmalarını böldüğü için ama istifini bozmadan konuşmaya başladı.
"Ee n'aber?"
"İyi senden?"
Konuşan Cevher' di. Begüm cevherin sesini ilk kez duymuştu. Kalın ve tok bir sesti. Ne çok soğuk ne de sıcak samimi bir ses tonuyla konuşuyordu. Begüm kadının sesine aşık olduğunu hissetti bir an ama gerçek dünyaya dönüp cevap verdi.
"Teşekkürler bende iyiyim. Aslı seni sormalı?"
"Her zamanki gibi işte."
Aslı'nın ses tonundan bile bu durumdan memnun olmadığı anlaşılıyordu ama bu Begüm'ün umurunda mıydı? Tabiki hayır.
"Ne oldu? Hangi rüzgar attı seni buraya?"
"Canım görümcem ve Aslıcığımı görmek istemem yanlış mı?"
"Evet?"
Aslı'nın ters cevap vermesi Begüm'ü sinir etsede Begüm bozmadı ve devam etti.
"Bu kadar nazik olma ya."
"Teveccühünüz."
Begüm, Aslı'nın alttan laf sokmasına göz devirmemek için kendisini çok zor tutmuştu. O sırada kendisini izleyen yaşının 30' lularda birşey olduğunu tahmin ettiği kadına döndü. Evdeki neredeyse herkesle tanışmış, bir sohbeti olmuştu Begüm'ün ama daha Cevher' le hiç konuşma fırsatı olmamıştı. Begüm fırsat bu fırsat diyip kadını daha yakından tanımak istedi.
"Sizle de tanışma fırsatımız olmadı Cevher abla. Yemekler dışında sizi pek göremedim evde."
"Fazla sevmiyorum evin içinde dolaşmayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rather Her
RomanceGxG Zaten evli olupta çocuğu olmayan bir adama kuma giden bir kızın hikayesi diğer kuma hikayelerinden pekte farklı olmazdı değil mi? Ama ya iki gelin birbirlerini severse?