0.1

19 2 14
                                    

Tam şu anda yurttaki güzide yatağımda tavanla bakışıyordum. Son iki gündür yaptığım aktivitelerin en heyecan vericisi yemekhaneye inmemdi. Dersler bitmiş iki haftalık final haftamın ilkini atlatmıştım ve dört yıl boyunca olduğu gibi şimdide ilk hafta tüm sınavlarım bitmiş boktan bir seçmeli dersin final sınavı için bir hafta beklemek zorundaydım. Bu süreçte ise odamdan dışarı pek çıkmak hatta yatağımdan çıkmak istemiyordum çünkü tembelliğe alışmış ve dersleri salmış bir gevşek olmuştum. 21 yaşında küçük bir şehirde üniversite okuyorsanız hayat gerçekten çok zor.

Oda arkadaşlarımın sınavları iki haftaya yayıldığı için ders çalışmakla meşguldüler ve benim aklını bulandırıp en azından kahve içmeye çıkaracak adam akıllı arkadaşım kalmamıştı. Elimde telefonum, baş ucumda asla bitiremediğim bir kitap, iki şişe suyum, meyve tabağım ve çikolatam ile hayata tutunmaya çalışıyorum. Telefonla ne mi yapıyorum? Twitter da anonim bir hesapla öteye beriye sataşıp duruyorum zevkli olmakla birlikte riskliydi çünkü bir manyağa rast gelebilirdim. Ya da hayatımın aşkına!

Twitter da kullandığım anonim kullanıcı adıyla instagramda priv hesabı açma aklını kimden almıştım inanın bilmiyorum ama bu yaptığım saçmalığın hayatımda bir dönüm noktası olduğu kesin. Büyük lafımı yememe sebep olan sadece bir priv hesap olabilir miydi? Gayet oluru var.

Telefonum elimin altında titrediğinde twitterdan mesaj gelmiş olma ihtimali ile ekranı açtım.

Kağan ( @yvzkhn ) seni takip etmek istiyor.

Normalde en çok bildirim twitterdan geliyordu fakat bu sefer instagram priv hesabıma bir takip isteği gelmişti üstelik bir erkekten. Bu hesabı kız arkadaşlarımdan başka kimse bilmiyordu ve bu istek bana garip geldi. Anonim arkadaşlarımdan birisinin instagramda ismimi aratmış olma olasılığını düşününce bu gayet mantıklıydı ve isteği kabul etmeyerek mesaj atmaya karar verdim.

@hestia
Tanışıyor muyuz?

Mesajı atıp uygulamadan çıktım. Çok fazla aktif olduğum bir yer değildi ben daha çok fikirleri, teorileri okumayı ve tartışmayı seven taraftaydım. Can sıkıntım iyice üstüme geldiğinde devreye bilgisayarımı da katarak bir film arayışına koyuldum. Tabi ki her zaman olduğu gibi olumsuz bir sonuçla karşılaştım bende böyle durumlarda yaptığımı yapıp Börü izlemeye koyuldum. Oda da yalnız başıma sinema keyfi gayet eğlenceli sürerken telefonum bir kez daha titredi.

@yvzkhn
Hayır tanışmıyoruz.

Saatler sonra cevap gelmiş olmasını götüme takacak değildim elbette fakat o sırada twitterdan gelen ve daha çok ilgimi çeken bildirimlerden dolayı onun bildirimini silerek başka alemlere daldım.

Saatler sonra artık bir şey izlememeye karar verdiğimde oda arkadaşlarımda odaya gelmişlerdi. Biri halkla ilişkiler diğer ikisi okul öncesi öğretmenliği okuyordu. Üniversite hayatımdaki en büyük şansım oda arkadaşlarımdı. Birlikte yaşadığın insanların uyumlu, sevimli ve düzgün insanlar olması çok önemliydi elbette. Sonuçta kimse gece yatağa yatıp gözlerini kapattığında hayatı veya eşyaları konusunda endişe duymak istemez.

Kızlarla gün içerisinde yaptıklarından bahsetmiş bir çay arası vermiş biraz kitap okumuş kahvelerimizi içerken bilimsel sohbetlerde buluşmuş ve herkes bakımını yaptıktan sonra ışıkları kapatarak uyku modunu almıştık. Gece on iki civarıydı.

@hestia
Bu hesabımı kız arkadaşlarımdan başka kimse bilmediği için tanıştığımızı düşündüm.

Nereden budun hesabımı?

@yvzkhn
Twitter'dan takipleşiyoruz kullanıcı adını arattığımda bu hesabın çıktı.


@hestia
Haklısın bende öyle düşünmüştüm ama bu hesabıma erkekleri almıyorum
@huma_t Bu hesabıma istek atarsan kabul edebilirim.

@yvzkhn
Bu hesabında olmak isterdim... (00:45)
(Görüldü)
Her neyse şimdilik diğer hesabında olayım daha sonra bu hesabına da çıkmamak üzere gireceğim zaten. (01:05)

@hestia
Kendinden çok emin konuşuyorsun.
Fakat öyle bir şey olmayacak. Henüz beni tanımıyorsun bile!

@yvzkhn
:)
Kendime güveniyorum ve sen yanılıyorsun.
(Görüldü)

Ben büyük konuşmaktan zevk alıyorum sanırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Telefonumdaki Aşk | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin