.
.
جۆنگوۆن دوای بیستنی ئەم قسانە تەواو توڕەیی لەچاوەکانی ئەبیندراو بەتەواوی دەمارەکانی دەستی لە توڕەیا دەرکەوتبوون و کەلبەکانی بەئاسانی دەبیندران لەگەڵ چاوە گەورە ترسێنەرەکانی
.
.
جۆنگوۆن زۆر بەخراپی گازی لە ئالێس گرت کە خەریکبوو بیکوژێت ..
.
.
بەڵام خۆشبەختانە سونۆ گوێی لەهاواری ئەو کچە بچوکەبوو بۆیە خێرا ڕۆیشتە لایان ..
سونۆ : وازی لێبێنە جۆنگوۆن ( کاتێک زۆر بەخراپی جۆنگوۆنی لە ئالێس دور خستەوە )
.
.
جۆنگوۆن: وازمم لێبێنە بیکوژم ( کاتێک خەریکبوو ئەگەڕایەوە بۆلای ئەو جەستەیەی لەسەر زەویەکە بەبێ هۆشی کەوتوە کە جگە لەئالێس کەسی تر نیە ).
.
سونۆ : ئارامبەوە سەرەتا .. خەتاکە لەتۆ بوو سەرەتا ( کاتێک ڕێگریی لە جۆنگوۆن دەکرد )
.
.
سونۆ هەستی کرد کە جۆنگوۆن خەریکە باشتر ئەبۆیە بەخێرای گەڕایەوە لای ئالێس تا لە تەمدروستی دڵنیا ببێتەوە
.
.
سونۆ کاتێک خەریکی پشکنینی ئەو کچە بچوکە بوو جۆنگوۆن زۆر بەخراپی پاڵی پێوەناو ئالێسی هەڵگرت
.
.
سونۆ : شێت بویی .. بۆکوێی ئەبەیت ( کاتێک بەخێرای هەستایەوە و لەبەردەم جۆنگوۆن وەستا )
.
.
جۆنگوۆن : بۆ دۆزەخ ( بە ڕەقی جوابی سونۆی دایەوە و بەرەو ژورەکەی بەڕێکەوت )
.
.
جۆنگوۆن زۆر بەخراپی ئالێسی هەڵدایە سەر بێدەکە بەبێ ئەوەی گوێ بەئازارەکەی بدات
.
.
پاشان گەڕایەوە بۆلای چەکمەجەی نزیک بیدەکەم و شتێکی زۆر توندی دەرهێنا و دەستی ئالێسی بەبێدەکەوە بەست
.
.
جۆنگوۆن سونۆی بینی لەناوەڕاستی دەرگاکە ..
.
.
جۆنگوۆن : بانگی دکتۆری شاهانە بکە .. نایەڵم وا بەئاسانی ڕزگاری بێت( کاتێک خەریکی کۆنتڕۆڵ لردنی توڕەیەکەی بوو )
.
.
سونۆ سەری بەباشە جوڵاندوو ڕۆشت تاوەکو پزیشکی شاهانە بهێنێت ..
.
.
..دوای دوو کاتژمێر ..
.
پزیشکی شاهانە تەواو بوو لە تیمارکردنی برینەکەی ئالێس کەلەسەر ملی بوو
.
.
دکتۆر : ئەو باشە گەورەم .. دوای چەند کاتژمێرێکی تر بەهۆش خۆی دێتەوە ( کاتێک لە ئالێس دورکەوتەوە و گەڕایەوە تا کەلوپەلەکانی کۆبکاتەوە )
.
.
تەواوی کاتەکە جۆنگوۆن بۆساتێم توڕەیەلەی کەم نەبوبویەوە و بە جلە خوێناویەکانیەوەهەر مابویەوە..
.
.
جۆنگوۆن : سونۆ بڕۆ دەرەوە ( بەساردی سونۆی ئاگادار کردەوە )
.
.
جۆنگوۆن : هەمان ئەو دەرمانەی پێبدە کە بۆ شاژنی گەورە بەکارمان هێنا ( بەبێ باکی وای وت )
.
.
دکتۆر : بەڵام گەورەم ئەو زۆر بچوکە لەوانەیە جەستەی کاردانەوەی گەورەی بەرامبەر دەرمانەکە هەبێت
.
.
جۆنگوۆن لە دکتۆرەکە نزیک بویەوە : چیم پێ .. وتیت .. ئەوە .. بکە ( بەتوڕەییەوە بەرامبەر دکتۆرەکە وەستابوو )
.
.
دکتۆرەکە نە ترسەوە قسەی کرد : من لێرە بۆتی بەجێئەهیڵم کە بەهۆش خۆی هاتەوە دەبێ لێی بدەیت چونکە ئێستا ئەگەر بەکاری بهێنینی دەمرێت..( دەرزیەکەی لە جانتاکەی دەرهێناو لەسەر مێزەکە داینا و پاشان چەمایەوە و لە ژورەکە ڕۆشتە دەرەوە )
.
.
سەبارەت بە دەرمانەکە ( قەدەغە کراوە و ماسولکەکان گرژ ئەکات بەمەش کەسەکە بەتەواوی وز و کۆنتڕۆڵی جەستەی لەدەست دەدات و ناتوانێت هیچ کارێک بکات )
.
.
.. دوایی کاتژمێرێک ..
.
ئاليس بەهێواشی چاوەکانی کردەوە و هەستی بەئازارە زۆرەکەی ملی کرد بەڵام تێبینی کرد دەستەکانی بەستراونەتەوە ..
.
.
جۆنگوۆن : لەکۆتایدا هەستایت ( کاتێک لەلای پەنجەرە گەورەکە وەستابوو دوبارە پەرداخەکەی بەدەستەوە بوو وەک هەمووکات بە هەمان جل کە نەیویست بوو بیگۆڕێت )
.
.
ئالێس دەستی کرد بەگریان بەبێ ئەوەی هیچ بلێت ..
.
.
جۆنگوۆن ڕوی سوڕاندوو بەرەو ئالێس چوو ..
.
.
جۆنگوۆن : زمانە درێژەکەت چی لێهات ( بەزەردەخەنە ترسناکەکەی و توڕەیەکەی )
.
.
ئالێس هەوڵی ئەدا دور بکەویتەوە بەڵام نەیئەتوانی هەم لەبەردەستەکانی هەم لەبەر ئازارەکەی ملی
.
.
جۆنگوۆن : پەرداخە خوێنەکەی بە هێواشی ڕژاندە سەر جەستەی و پاشان و بەدەستەکانی ڕوخساریشی پەڵە پەڵی خوێناوییی کرد ..
.
.
جۆنگوۆن : بیستبووم خاڵی لاوازیت خوێنە وانیە ( کاتێک هەستایەوە و بەرەو دەرزیەکە چوو کە لەسەر مێزەکە بوو )
.
.
ئالێس : تکایە ( زۆر بەخراپی ئەگریا و چاوەکانی داخستبوو لەترسان )
.
.
جۆنگوۆن دوبارە گەڕایەوە سەر بێدەکەم ..
.
.
جۆنگوۆن : مەترسە تەنها باجی زمان درێژیەکەت و سنورد بەزاندنەکەت ئەدەیی ( دەرزیەکەی لە لاکەتی تری ملی ئالێس دا)
.
.
ئالێس تەواو لەهۆی خۆیی نەما
.
.
جۆنگوۆن : دەبێت ڕابێیت بۆ دواتریش ( کاتێک ماجی سەری ئالێسی کرد بە رقەوە و بەرەو گەرماوەکە ڕۆشت )
.
دواتر جۆنگوۆن داوای لە خزمەتکارە نزیکەکەی کرد جلەکانی ئالێس بگۆڕێت و چووە دەرەوەبۆ تەواو کردنی کارەکانی
.
.
.. دوایی هەفتەیەک ..
.
ئالێس هەموو ڕۆژێک ئەو دەرزیەی لێئەدرێتکە بۆی دانراوە وە بەتەواوی وزەی نەماوە وەکوو جاران جۆنگوۆن ئەمەی بەدڵە کە وا بوەتە یاری دەستی و ئەیەوێت وانەیەکی باشی پێبدات
.
.
دەربارەی دایکی ئالێس دوای ئەو ڕۆژە جۆنگوۆن داوای کرد بیکوژن کە ئالێس ئەمە نازانێت و بەخراپترین شێوە لەناو گەندەکە ئازاریان دابوو پاشان کوشتیان ..
.
.
ئەمڕۆ جۆنگوۆن لەبەر کارێک دەڕواتە شوێنیکی دوور لە گوندەکە و کۆشکە گەورەکەیی
.
.
ئەمڕۆ دکتۆرەکە ناچارە دەرزیەکە لە ئالێس بدات ..
.
.
ئالێس : تکایە لێمی مەدە تەنها ئەمڕۆ ( بەبێهێزیەوە بە دکتۆرەکەی ئەوت )
.
.
دکتۆر : ناتوانم تکایە ئەم لێداوا مەکە ( کاتێک دوبارە دەرزیەکەی لە ئالێس دایەوە )
.
.
ئالێس : تەنها دەستەکانم بکەرەوە ( بەتەواوەتی وزەی نەمابوو بۆ قسە کردنیش )
.
.
دکتۆرەکە زانی کەوا هیچی پێناکرێت بۆیە دەستەکانی کردەوە چونکە ئاگادار بوو کە هەفتەیەکە بەم شێوەیەیە ..
.
.
دوای ڕۆشتنی دکتۆرەکە ئالێس ئەمەی بەهەل زانیو هەستایەوە بەبیهێزی کە دووجار کەوتە زەویەکە بەهۆی بهێزیەکەیی ..
.
.
کاتێک گەیشتە دەرگاکە بەئازەرەوە هەنگاوی نایە دەرەوە بەڵام هەر زوو سونۆ بانگی کرد
.
.
سونۆ : تۆۆ( کاتێک بە شۆکەوە سیری ئالێسی ئەکرد )
.
.
بۆیە ئالێس بەتەواوی جڵەو خۆی لەدەستداو راکردە لای پلیکانەکان
.
.
سونۆ هێندە بەخێرای ڕایکرد کە ئالێسی ترساند و تەواو جڵەوی لەدەستداوو کەوتە خوارەوە لە پلیکانەکان
.
.
ئالێس : پێش ئەوەی بەتەواوی چاوەکانم دابخەم ئەو کەسەم بینی کەتەواوی ژیانم لێی ئەترسام ( پاشای ئەلفاکان - نیکی - )
.
.
...بەردەوامە ..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
" 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 "خوێنــی خوێنمــژ
Про вампиров- خوێـــنمژەکانـــ دەست دەگرنـــ بەسەر شارۆچکەیـــەکـــ تەنها بۆ کچێـــکــۍ داواکـــراو . . - قوربانۍ ڕوداوەکـــان تەنـــها ' ئالێس ' نابێتـــ