𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟑

255 56 209
                                    

.
.
ئالێس دوای خواردنیی نانی بەیانی کە تەنها چەند شتێکی کەم بوون بەڕێکەوت بۆ ژورەکە مەبەست دۆزەخە بچوکەکەی جۆنگوۆنە ..
.
.
دایکی ئالێس بریاریدا بڕوات بەدوایدا چونکە هیچ دڵی ئارام نەبوو لەدوای ڕوداوەکەی دوێنێ
.
.
ئالێس لەبەردەم دەرگاکەی جۆنگوۆن : دەی ئالێس خۆت ئەمەت دروست کرد نابێت بهێڵی دایکت هیچی لێبێت .. ( کاتێک دەستی برد بۆ دەرگای ژورەکە کەسێک لە پشتەوە بانگی کرد )
.
.
جەی: ئۆۆخاتوونی جوان چی ئەکەیت لێرە ( لە سوچی ڕێڕەوەکە وەستابوو )
.
.
ئالێس : ئێ .. ئەوە ( زۆر شڵەژاو بوو کەجەی بینی بەڵام لەپڕ دایکی دەرکەوت )
.
.
دایکی ئالێس : ئاهــ ببورە گەورەم ئەمە دوبارە نابێتەوە ( کاتێک قۆڵی ئالێسی گرت و سەردانەواند و لەوێ دوری خستەوە )
.
.
جەی : بەڕاستی پێم خۆش بوو بردنیی ( کاتێک پێئەکەنی چونکە پلانەکەی جۆنگوۆنی تێکدا و شوێنەکەی جێهێشت )
.
.
جۆنگوۆن لە ژورەوە بەڕاستی ئەوەندە توڕەبوو ئەیویست یەکسەر جەی بکوژێ
.
.
جۆنگوۆن : ئەبێ بوکوژم ئاهــ ( کاتێک سەر خۆی گرتبوو )
Jungwon pov :
.
بەیانی زوو بەخەبەر هاتم هاهــ ئەمڕۆ ڕۆژە گەورەکەیە
.
جۆنگوۆن : شازادە بچکۆلەکە دوبارە لە ژورە ترسناکەکە ئەبینینەوە ( کاتێک خەریکبوو دەڕۆیشتە گەرماو )
.
لەکاتی داخستنی قۆپچەکانی کراسەکەی تێبینی کرد ئالێس لەبەردەم دەرگاکە وەستاوە ( خوێنمژەکان هەستەوەرەکانیان زۆر بەهێزە )
.
جۆنگوۆن : ئاهــ ئێستا من ببینێ دیسان ئەگریی ئیی ( کاتێک بیزاری بەدەمووچاویەوە دیاربوو )
.
وە پەرداخە پڕ خوێنەکەی هەڵگرتبوو چاوەڕێی شازادە ئالێس بوو
.
بەڵام هەرزوو دەمووچاوی تورەی لەسەر دەرکەوت و ئەیویست کۆنتڕۆڵی خۆی بکات کە جەی بینی ..
.
دوای ئەوەی جەی وایکرد هێندە بەتوندیی پەردەخەکەی گرتبوو تا لەدەستە بەدەمارەکانی وردی کرد ..
.
.
گەڕانەوە بۆلای ئالێس ..
.
.
دایکی ئالێس : چیت ئەکرد لەلای ئەو ژورە ( بەهاراوە قسەی کرد )
.
.
ئالێس: من تەنها ویستم بیبینم .. ئەوێ تایبەت و جیاوازە ( بەگریانەوە لەبەردەم دایکی وەستابوو )
.
.
دایکی ئالێس : ئایا گەمژەییت تۆ ئەتەوێت بمریی ( زۆر بەخراپی هاوارکردن بەسەریا )
.
.
ئالێس : بەڵێ ئەمەوێت لەم ژیانە پیسە ڕزگارم بێت .. ڕزگارم بێت لە سەرزەنشتەکانی تۆۆ ( کاتێک زۆر بەخراپی هاواری بەسەر دایکیدا کرد )
.
.
دایکی بەخراپی زلەیەکی لە ئالێسدا ..
.
.
بۆیە ئالێس شوێنەکەی بەجێهێشت ..
.
دایکی دڵتەنگی تەواو دایگرتبوو چونکە نەی ئەویست وا لە کچە بچوکەکەی بکات ( بەڵام هەر زوو خانمە گەورەی کۆشکەکە فەرمانی پێکرد بڕواتە باخچەکە )
.
.
دایکی ئالێس: شتێکی گوماناویی هەیە .. هەرگیز من ئەوێم خاوێن نەکردوەتەوە( بەترسەوە ڕۆشتە باخچەیی کۆشکەکە کاتێک ئەم قسانەی لەدڵی خۆی کرد )

دایکی ئالێس زۆر باش ئەیزانی کەتەنها تاوانبارەکان ئەبردرێنە ئەوێ ..بۆیە ترس دایگرتبوو بەڵام بەناچاری ئەبوایە بڕوات
.
.
ئالێس : ڕقم لێتە هەی گەمژەی پیسس .. هەموو ئەمانە بەهۆی تۆوەن ( کاتێک لەدڵی خۆی قسەی بەجۆنگوۆن ئەوت )
.
.
ئالێس چوە سەر بێدیی ژورەکەی و بەردەوام بوو لەگریان تتا خەوی لێکەوت
.
.
پاش چەند کاتژمێرێک ئالێس ڕاچەڵەکی بەدەنگی دایکی
.
.
بۆیە بەخێرای ڕایکردە دەرەوە بەڵام هەر زوو کەسێک قۆڵی بەتوندی گرت و دەستی لەسەر دەمی دانا
.
.
جۆنگوۆن بەچاوە ترسناکەکانی لەدواوەی ئالێس دەرکەوت : ششش .. هاوار مەکە شازادە بچوکەکد .. ( کاتێک دەمی ئالێسی گرتبوو )
.
.
پاشان بەزۆر ئالێسی بردە بەردەم پەنجەرە بچوکەکەی بەرامبەریان کە ترس جەستەی داگرتبوو
.
.
ئالێس چاوەکانی فراوان بوون کە بینی دوو پاسەوان لە باخچەکە دایکی بەزۆر پەلکێش ئەکەن
.
.
ئالێس تەواو هێزی خۆی بەکارهێنا بۆ دورخستەنەوەی دەستەکانی جۆنگوۆن بەڵام بێسود بوو
.
.
جۆنگوۆن : ئاهــ دایکی داماوت بەهۆی زلەکەوە باجی زۆر شت ئەدات ( بەزەردەخەنەوە سێری ئەو کچەی بەردەمی ئەکرد کە بەبێ دەسەڵاتی ئەگریا )
.
.
بۆیە جۆنگوۆن دەستی لابرد تا کاردانەوەی ببینێ
.
ئالێس: وازم لێبێنە ( زۆر بەخراپی لەجۆنگوۆنی ئەدا تا بەریبدات )
.
.
جۆنگوۆن : سەرەتا ڕێکەوتنێک ئەکەین دواتر ئازادت ئەکەم ( کاتێک هەوڵیئەدا ئەو کچە هاروهاجە بگرێت کە خەریکە ئەکوژێت)
.
.
ئالێس: تۆ کێی تاوەکو فەرمان بەسەر من بکەی ( زۆر بەخراپی هاواری بەسەرا کرد )
.
.
ئاليس : تۆ تەنها کەسێکی بێ دایکی کە بەزەیان پیاتا هاتوەتەوە بۆیە تۆیان کردوەتە خوێنمژ ( زۆر بەخراپی زلەی لە جۆنگوۆن دا )
.
.
... بەردەوامە ...

" 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 "خوێنــی خوێنمــژ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora