Rüyada Mıyım ?

610 35 10
                                    

Sahneye çıkmama çok az kalmıştı. Fakat kafamda çınlayan sesler asla durmuyordu. Kafamı ellarimin areasına aldım ver ellerimi kulaklarıma bastırdım. Hiçbirşey duymak istemiyordum. Kendimden nerfret ediyordum. Kendime güvenmiyordum. Ağlamak ve buradan gitmek istiyordum. Benden sonra sahneye çıkacak kız yanıma yaklaştı ve
?: İyi misin? Bir şeyin yok değil mi ?
Hei: İyiyim.
O anda gelen anonsla yerimden kalkmam bir oldu.
Sunucu: Bayan Ria lütfen sahneye.
Başaramayackamış gibi hissediyordum.
Ellerim titriyordu. Zar zor yürüyerek sahneye çıktım. Çok fazla seyirci vardı. Işıklar gözümü alıyordu. Tam karşımdaki masada Jyp oturuyordu. Temkinli gözleriyle beni izliyordu. Hemen yanında uzun 8 kişilik bir masa vardı. Ve onları gördüm... Onları ilk defa canlı olarak görüyordum. Daha önce hiç konserlerine gitmemiştim. Yapamayacağımı düşünmüştüm ama onlari görüce birden moralim yerine geldi. Ve hayalim icin cesur olmam gerektiğini hatırladım. Kendimi tanıttım ve kolumdaki bandajlari kontrol ettim. Sonra performansa başladım.

Sahneden inmemin ardından ne kadar süre geçtiğini hatırlamıyorum. Tek hatırladığım şey inanılmaz derecede mutlu olduğumdu. Kulislerin icinden su almaya gideceğim sırada sunucunun sesini duydum.
Sunucu: Lütfen tüm yarışmacılar sahneye çıksın.
Koşaradım yerimden kalktım ve sahnedeki uzun sıraya dahil oldum. Kalbim deli gibi atıyordu. Jyp konuşmaya basladı.
Jyp: Kararımı verdim. Stray Kids artık 9 kişi. Ve Stray Kids'in yeni üyesi ...
(Yutkundum)
Jyp: Chun Hei  !!!!!
Şu an hayatımın şakasız en iyi anıydı.
Herkes beni alkışlıyordu. Stray Kids bana gülümsüyordu. Lee Know dışında. Bunu o an fark etmiştim fakat o anki heyecanımdan ciddiye almamıştım. Jyp ve Stray Kids yanıma geldi ve beni tebrik ettiler. BU BİR RÜYA OLMALIYDIIIIII !!!!!!!!

Selaaaam. Bu benim ilk kitabım ve ilk deneyimlerim. Bölüm biraz kısa oldu ama umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayın. Bölümleri olabildiğince hızlı yayınlamaya çalışacağım. Keyifli okumalar. <333

Stay With Me | Lee KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin