Seçmelerden sonra bana eve gitmem ve eşalarımı toplamam için 2 gün süre verildi. Artık ben de bir üye olduğum için Stray Kids'in ortak evinde kalmak zorundaydım. Tabii ki buna itiraz edemezdim. Şikayetci olduğum da söylenemezdi. Onlarla tanışıp kaynaşmak için iyi bir şanstı. Saat 1 civarında evimin önündeki siyah arabayı gördüm. Benim için gelmiş olmalıydı. Hızlıca esyalarımı alıp aşağıya indim. Arabanın icerisinden bir adam çıkıp arabanın kapısını açtı. Arka koltukta oturan Bang Chan'ı görünce gülümsedin ve arbaya bindim.
Bang Chan: Hoş geldin.
Hei: Beni almaya geleceğini düşünmüyordum.
Bang Chan: Artık sen de benim kardeşimsin tabii ki seni almaya geleceğim.
Bunları gülümseyerek sölyemişti ve ben daha doğru düzgün tanımadığım bu adamda abi sıcaklığını hissetmiştim.
Hei: Teşekkür ederim.Yaklaşık 20 dk sonra küçük bir villanın önünde durduk. Kapıyi açtılar ben de indim. Şoför adam esyaları almak için davrandı fakat Bang Chan izin vermedi. Eşyaları aldı ve evin kapısına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı. Etrafı inceliyordum sonra kulağıma flaş sesleri ve bağrış çağrış sesleri gelmeye başladı. Sesler gazeteciler ve Staylere ait olmalıydı. Hızlıca Bang Chan'ın pesinden gittim. Kapıyı tıklattı ve kapıyı 6 çift meraklı göz açtı. İçeriye girdim ve hepsi bir ağızdan
HOŞGELİİİİİN!!!!!
Diye bağırdılar. Refleks olarak ellerimle kulaklarımı kapattım ve bağrışları bittikten sonra kulaklarımı açtım ve karşılık verdim.
Hei: Hoşbuldum.
Daha doğru düzgün evin içine girmeye fırsat vermeden sorular başladı.
Felix: En sevdiğin yemek ne ?
Seungmin: Kaç yaşındasın?
Changbin: Burcun ne bakıyım ufaklık?
Hyunjin: Onu bunu bırakın da bu kız ne kadar güzel olm. Beni geçicek bu güzlellikle. Ağlarım ama fazla güzel olma.
Hyunjinin bu sözünden sonra gülmeye basladım. Hepsi gülüyordu. Lee Know dışında. Nedenini anlamadığım bir şekilde beni gördüğünden beri soğuk davranıyordu. Soruları cevaplamaya çalışırken ...
I.N: Yeter artık salın kızı yorgundur zaten. Değil mi Hei ?
Sorulardan kurtulmak adına
Hei: (gülerek) Evet evet kesinlikle çok yorgunum.
Chan: O zaman seni odana götüreyim.
Lee Know: Odası?
(Beyefendi sonunda ağzını açtı)
Han kahkaha atmaya başladı.
Han: Hahahahahahahahahahhaha Chan gerçekten bunu Minho'ya söylemedin mi ?
Chan eğilip Han'ın kulağına birşeyler söyledi.
Han: Haklısın.
Minho: Ne gülüyon?
Han: Hiiiç.
Chan gel anlamında elini salldı , onu takip etmeye başladım.
Herkes peşimizden geliyordu. Chan bir odanın kapısını açtı ve beni içeriye davet etti.
Chan: Evet odan burası.
Minho: NE?
Chan: Evet o burada kalacak.
Minho: Şaka yapıyorsun değil mi ?
Chan: Başka boş yer yok. Benim odam da tek kişilik. Ne yapalım kız sokakta mı yatsın?
Hararetli bir tartışmaya girmek üzereydiler , bunu anlamıştım.
O sırada Hyunjin ve Han yanıma geldi.
Hyunjin: Noodle yemek ister misin ?
Han: Bence ister hem buraları görmüş olur.
Beni adeta sürükleyerek evden çıkardılar. Bir dükkana girdik ve yemek yedik.Eve geldiğimizde saat oldukça geçti. Han beni dışarıdayken tanınmamak için uyarmıştı. Bunun için dışarıda kafamıza sürekli kapşon takmak zorunda kalmıştık. Ama cidden çok eğlenmmiştim. Eve girdik
H/h: İyi geceler Hei.
Hei: İyi geceler.
Dikkatlice yürüyerek bu gün Chan'ın gösterdiği odayı buldum. Kapısını çaldım.
Minho: Gel.
Yatakta oturuyordu selam verip cevabını beklemeden kıyafet odasına gittim. Pijamalarımı giyip dişlerimi fırçaladım. Yatağıma girdim.
Hei: İyi geceler Minho.
Cevap gelmedi. Sinirlenmiştim yayaktan kalkıp onun yatağının yanına gittim ve kafasındaki kulaklığı indirdim.
Şaşırmış gibiydi.
Hei: Benimle sorunun ne ?
Yine cevap gelmedi.
Cidden delirmek üzereydim.
Hei: Genelde sana soran insanları duymazdan mı gelirsin? Sana soruyorum , benimle sorunun ne?
Minho: Neden buradasın?Evet bu bölüm de böyleydi.
Umarım beğenmişinizdir. Yorum yapmayı unutmayın <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay With Me | Lee Know
FanfictionHikaye Stray Kids'e yeni bir üyenin gelmesiyle başlar ...