Tam kediye dalmıştım ki yanıma yaklaşan ayak sesleriyle irkildim. Yoldan geçen bir insan olduğunu düşünüp kediyle oynanamya devam ettim. Ama biri yanıma oturmuştu. Kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin Minho olduğunu gördüm. Hızlıca göz yaşlarımı silip sordum.
Hei: Burada ne yapıyorsun?
Gözleri bana döndü. Mahçup görünüyordu.
Minho: Özür dilerim.
Şaşırmıştım. Ondan asla böyle birşey beklemezdim. Sessizliğimi korudum.
Minho: Bunun senin için hassas bir konu olduğunu tahmin etmeliydim. Düşüncesizlik yapmamalıydım. Beni affedebilecek misin?
Benden özür mü diliyordu? Ağzım açık kaldı.
Minho: Ne öyle bakıyorsun ya? Affettin mi affetmedin mi?
Gülmemi bastıramamıştım.
Hei: Affettim.
Minho: İyi o zaman. Hadi kalk gidelim soğuktan donacaksın.
Kafamı aşağıya yukarı salladım. Üzerindeki montu çıkarıp omuzlarıma koydu. Simdi sadece üzerindeki siyah kazağıyla duruyordu ve bu görüntü nefesimi kesiyordu. Ne diyorum ben ya? Soğuk beynime vurdu sanırım.Geldiğim yoldan geri döndük. Minho kapıyı çaldı. Kapı açılınca adeta hepsi çılgına dönmüş bir şekilde üzerinize atladı.
Changbin: Neredeydiniz lan? Meraktan öldük.
Seungmin: Biraz sakin mi olsak? Geldiler sonuç olarak.
Hyunjin: Tamam da Hei kaç saattir yok. Teleşlanmamız normal. Sahi sen iyi misin güzellik?
Hei: Sanırım iyiyim. Sadece hava almaya çıkmıştım.
Bang Chan: Çık iyi güzel hoş da çıkacaksan bize nereye gideceğini söyle. Sana bir şey olsa nasıl bileceğiz? Hem Minho seni bulmasa donacaktın.
Felix: Sahi Hei' nin üzerindeki Minho'nun montu değil mi?
Herkes birbirine baktı ve gülmeye başladılar.
Han: Ooooooo neler neler olmuş bizim haberimiz yok.
Minho: Sus lan.
Utanarak yüzümü montun içine gizledim.
Bang Chan: Bu Hei'nin geldiği ilk gün onu eve almamamız gerektiğini söyleyen Minho'yla aynı kişi değil sanki. Sen kimsin ve Minho'ya ne yaptın?
Kafamı şaşkınlıkla Minho'ya çevirdim. Gerçekten böyle bir şey söylemiş miydi? Aptal. Ben de onun benden nefret etmediğini falan düşünmeye başlamıştım. Sinirle odama doğru çıkmaya başladım.
Minho: Bravo Chan.
Odama girdim ve kapıyı kapattım. Neyse ki kimse pesimden gelmemişti. Üstümü cikarmadan odadaki koltuğa uzandım ve gözlerimi kapadım.Bir bölümün daha sonuna geldikkk. Yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz <3333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay With Me | Lee Know
FanfictionHikaye Stray Kids'e yeni bir üyenin gelmesiyle başlar ...