Я так правильно пишу... А як глянеш на мої з подругою переписки, то так і не скажеш, що це одна людина. Оцей мій вічний ✨суржик✨
Так, про що це я?
***
Реакція на те, що Т/і дуже легковажні і ніколи не думають про власну безпеку.Клей Мурінгтон
Як лідер, він незадоволений Вашою легковажність і разом з тим переживає за Вас. Після кожної битви він виписує Вам потиличника і починає читати нотації, що Вам не варто лізти поперед батька в пекло, але хто його слухає? Ви продовжуєте ризикувати собою, а йому доводиться миритися з Вашою вдачею і пити корвалол.
***
Мейсі ГальбертДівчина дуже емоційно реагує на Вашу легковажність. Одного разу Ви довели її до того, що вона в сльозах кинулася у Ваші обійми і почала просити, щоб Ви ніколи більше так не ризикували. Тоді Ви дійсно знаходилися за крок від смерті.
А Ви шо? Ви взагалі не розумієте, про що вона говорить, так як навіть не помічаєте ризик, але задля заспокоєння подруги обіцяєте, що такого не повториться, і, хто зна, можливо, до Вас колись дійде.
***
Аарон Фокс-Крихітко, я, звісно, усе розумію, та це занадто навіть для мене...
Юнак хоч і являється головним шибайголовою, та тут ви переплюнули навіть його. Він не сильно переймається за Вас, бо вже звик до подібних викидів, але усе одно іноді з острахом дивиться, як Ви кидається у самий епіцентр битви і завжди знаходиться напоготові, якщо раптом Вас доведеться рятувати.
***
Ланс РічмондЛанс зазвичай не проявляє бурхливих емоцій, та Ви змушуєте його серце з тривогою йокати щоразу, коли він бачить, як ви б'ється з монстрами один-на-один.
Він нічого не казатиме і продовжуватиме робити вигляд, ніби йому абсолютно байдуже, хоча іноді натякатиме Вам, що обережність не завадила б.
***
АксельАксель сам по собі людина емоційна, а до друзів відноситься як до членів родини. І зрозуміло, що він намагатиметься врятувати дорогих йому людей, що б йому це не вартувало.
Власне, у ту рокову битву, коли Ви ризикувати загинути, він Вас і врятував.
Після цього він деякий час злився на Вашу легковажність, щоправда, недовго. Ну а Ви в свою чергу намагалися зрозуміти, чим же так встигли образити друга.
***
Мерлок 2.0Старий чаклун разом зі своїм небожем читає Вам нотації після кожної битви, бо "Як можна бути настільки дурним, щоб полізти у саме пекло?" Здається, май він справжнє тіло, давно б склеїв ласти від переживань.
Тож будьте обережні наступного разу, а то полетить у Вас якесь закляття (і їстимете Ви усе життя лише чорнослив).
***
ДжестроБлазня переповнюють емоції. Його ніби і веселить перспектива Вашої смерті, але водночас він переймається через це. Ви ніколи не зробили йому нічого поганого і він навіть задумується над тим, щоб допомогти Вам, але тут з'являється Монстракс і відмовляє Джестро тим, що той, взагалі-то, лиходій, і зайва смерть ворога не зайва.
Тож нещасному доводиться лише викликати більше монстрів і нацьковувати їх на Вас.
***Сподіваюсь, вам сподобалась дана частина.
Усім хорошого дня і мирного неба, а тим, хто читає це вночі- тихої ночі і солодких снів.
До зустрічі :)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
Random‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...