У Т/І топографічний кретинізм, через що вони випадково потрапили до лігва Монстракса
Автор ідеї: Hikarion10
***
Клей Мурінгтон—Т/І, у мене одне питання: як?
—Ну... Я не стверджували, що у школі я добре розуміли географію...
Коли Клей дізнався, що Ви, повертаючись з дому у Фортрекс, випадково опинилися у лігві Монстракса, то спочатку навіть не повірив. Ви казали, що зможете дістатися до них самостійно, а на ділі Вас мало того, що довелося шукати по всьому королівству, так ще й рятувати з лап некроманта. Сюр та й годі!
Пізніше виявилось, що Ви взагалі не орієнтуєтесь на місцевості, навіть в рідному місті Вашим родичам доводилося вирушати на Ваші пошуки, після чого Вас знаходили аж у сусідньому місті!
Тепер Клей не відпускає Вас самих нікуди, навіть у місто за провізією. Хто б міг подумати, що від Вас буде так багато проблем? Також юнак узявся «лікувати» Вас від топографічного кретинізму, періодично влаштовуючи Вам подорожі королівством, під особистим контролем, звісно.
Ну, один плюс від цієї ситуації все ж є: тепер ви знаєте, де саме переховується ваш ворог.
***
Мейсі Гальберт—Т/І... Де?!
—В лігві Монстракса,—повторила Ава.— Нам варто поспішити, поки цю бідосю не розідрали на шматки.
Серце Мейсі пропустило удар, коли вона почула, що Ви потрапили до Монстракса і спочатку навіть не думала про те, як Ви там опинилися. Питання з'явилися вже після Вашого порятунку.
—Т/І, ти мали повернутися у Фортрекс! У Фортрекс, а не до Монстракса!
—Мій топографічний кретинізм не змогли врятувати навіть Гугл-карти.
Тепер Вас не відпускають самих, а іде з Вами зазвичай Мейсі. Не те, щоб дівчина була сильно проти, але вона і уявити не могла, що Ви страждаєте топографічним кретинізмом! Тепер вона ніколи не поведеться на Ваше «Я знаю короткий шлях».
***
Ланс Річмонд—Т/І, ти ж могли скористатися навігатором.
—А що, так можна було?
Коли Ланс почув новину, то одразу подумав: «Ну що за біда». Усе мало бути чудово, але Ви зіпсували усі його плани на день! Юнак злий на Вас і спочатку він навіть не хотів вирушати на Ваш порятунок, але після того, як уся команда ледь не вбила його за таке, він раптом подумав, що без Вас усе таки життя якесь не те.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
Разное‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...