Реакція 6.2 || Кришталь

17 5 1
                                    

Реакція на те, що Т/І перетворюються на кришталь

Продовження передісторії

Більша частина Вашого тіла перетворилася на кришталь, і пересуватися самостійно Ви вже не могли, тож поруч із Вами завжди хтось знаходився. Жити повністю знерухомленим тяжко, та Ви і команда не втрачали надії, що Вас усе-таки ще можна врятувати.

У Найтоні наближалося свято, і в королівському палаці підготовка йшла повним ходом, до роботи підключилися навіть лицарі, тим паче, що Монстракс припинив напади і роботи особливо не було. Вам теж знайшли роботу, щоб не сумували: Ви слідкували за процесом підготовки.

-Так, трохи вище,- командували Ви ботами, які розвішували у цей час стрічки. - Ідеально!

- Як ти?- До Вас підійшла Мейсі і поплескала Вас по плечу.

- Чудово! Я би хотіли, звісно, якусь більш цікаву роботу, але і з цією я непогано справляюсь. До речі, глянь, як декорації виглядають з тієї сторони, бо мені звідси погано видно.

- Хм... Я б трохи опустила ось цей край,- дівчина скомандувала ботам, куди смикати край гірлянди.- Дідько!

Боти так і не змогли виконати поставленої задачі і попадали. Мейсі зітхнула і, зрозумівши, що легше самій усе зробити, полізла на драбину. Ви ж лише посміялися з цієї ситуації, хоча й недовго, бо гострий біль пронизав Ваше тіло.

Мейсі нарешті поправила гірлянди так, як треба, і спустилася, у цей час до зали навідалися король і королева.

- Ну то як проходять справи?- спитав король піднесеним тоном.

- Чітко за планом,- відзвітували Ви.- Власне, вже майже все готово, справа за малим.

- Це чудово! А де решта лицарів?

- Вони роблять обхід, щоб ніхто сторонній не проник,- відповіла Мейсі.- Монстракс підозріло довго не влаштовує набігів, він може готувати напад до свята. О, Аароне!

До зали влетів Аарон. Юнак зіскочив на підлогу і знервовано мовив:

- Монстракс наступає.

-Ох, я сподівалася, що цього не станеться,- Мейсі застогнала від відчаю.

- Ми всі на це сподівались. Ходімо,- юнак схопив подругу за руку і повів на вихід.

-А Т/І?- дівчина перевела погляд на Вас.

-За мене не переймайтесь,- відповіли Ви.- Поспішайте.

Лицарі Некзо Найтс || РеакціїWhere stories live. Discover now