Гедканон: як вони святкують день народження
***
Клей МурінгтонКлей не полюбляє святкувати свій день народження, вважаючи, що це лише даремна трата часу. Він краще проведе цей день продуктивно й потренується або виконає інші обов'язки.
Але...
Існують його друзі, які ні в якому разі не дозволили йому працювати в цей знаменний день і силою змусили нічого не робити. Навіть Мерлок спробував навести небожа на шлях істинний і вмовити його сьогодні добре провести час з дорогими йому людьми.
Святкування було непишним, хлопець таки вмовив друзів не прикрашати фортецю, як би їм не хотілося, але вони все одно примудрилися розкидати навколо конфетті й серпантин.
***
Мейсі ГальбертКороль щороку влаштовує на честь дня народження Мейсі пишне свято й дарує їй купу дорогих подарунків, навіть якщо сама дівчина від цього не в захваті. Вона розчаровується щоразу, бо це свято постійно проходить не так, як вона того хотіла.
Королева, звісно, намагається вмовити короля дати доньці свободу вибору святкування, але той, на жаль, досі бачить у Мейсі маленьку дівчинку.
Друзі, звісно, виявилися куди більш далекоглядними, і після офіційної частини святкування вони повели Мейсі метати молоти, а потім влаштували гулянку у Фортрексі з саморобним тортом з неідеальними підгорілими коржами й потікшою глазур'ю і подарунком у вигляді нової булави і коміксів.
***
Ланс РічмондЛанс у нас не з такої сім'ї, як другі, тож і святкування було відповідним: все було дорого-богато.
На святкування дня народження вся команда відправилася до маєтку Ланса, де його батьки затіяли в честь любого синочка вечірку.
Все: абсолютно все було золотим, або хоча б покрите золотом! Навіть їжа! Дорого-богато, як я вже казала. І подарунки коштували, як життя всіх лицарів разом узятих. Можливо, непрактичні, але головне, що дорогі. На всяті не економили.
***
Аарон ФоксАарон- людина непосидюча, тож на свій день народження потягнув друзів у парк розваг. Для нього це свято означає багато і він вважає, що як гуляти, то не обходитися лише тортом і подарунками.
У цей день у хлопцеві прокинулася внутрішня дитина, тож, він тягав своїх друзів по всім можливим атракціонам і дуже ображався, коли хтось проявляв небажання лізти на страшну високу карусель або на американські гірки.
Загалом, у цей день уся команда добре провела час, розважилась і відпочила.
***
АксельАксель полюбляє святкувати день народження не стільки через подарунки й увагу, скільки через смачну їжу. Гору смачної їжі...
Хлопець з самого ранку готував різноманітні тістечка й запіканки, щоб відсвяткувати й пригостити друзів. Звісно, більшу частину він з'їв самотужки... Але йому можна, він іменинник.
Друзі влаштували в честь нього невелику вечірку з серпантином і конфетті і підготували подарунки. Це святкування виявилось одним із найкомфортніших у Фортрексі.
***
ДжестроДжестро також не любитель святкувати, але лише тому, що не хоче собою відволікати інших. Йому важливий комфорт друзів, тож він нічого не скаже, якщо раптом про нього забудуть, хоча й дещо образиться.
Але лицарі не забули про свято й улаштували для Джестро сюрприз із подарунками й неідеальним саморобним тортом, який для хлопця виявився смачнішим за найкращу випічку найкращих пекарів королівства.
Вечірка була тихою й невеликою, але Джестро запам'ятовує такі дрібнички на все життя.
***Слава Україні!
Не вигадуватиму сьогодні виправдання, чому я так довго не писала: мені було лінь. І також трошки не було ідей🙂 Пробачте і помилуйте (по можливості)
Ну і якщо вже була піднята така тема для гедканону, то я не проти, якщо ви привітаєте вашу любу афторку з її днем народження👉👈
(Намагаюся робити вигляд, що це все було зроблено не для того, щоб виклянчити привітання)
А також запрошую всіх, хто бажає, до свого телеграму, де я ділюся своїми цікавинками з життя, творчим процесом і трошки ниттям:
https://t.me/happy_kaktus_tavern
А на цьому в мене все. Бажаю всім гарного дня, року, життя і всього-всього найкращого❤
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
De Todo‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...