Т/І-дракон
***
Передісторія
—Я виглядаю як посміховисько,—жалілася Вам Мейсі, поправляючи складки на сукні. Дівчині знову треба вжитися у роль принцеси, як би їй того не хотілося.
—Я можу допомогти тобі уникнути цього,—відповіли Ви.—Знаєш, як в казках, де дракон викрадає принцесу? Наведем трохи кіпішу, та й таке...
—Але ж ти не дракон,— посміялася Мейсі.
—Ти впевнена?
І ось, над замком пролітає величезний дракон, а в королівстві оголосили про зникнення принцеси. Лицарів відправили рятувати Мейсі з лап монстра.
***
Мейсі Гальберт
Мейсі спочатку подумала, що Ви жартуєте, але вона була в чистому захваті, побачивши Вашу форму дракона. Коли ви летіли над королівством, дівчина захоплено і радісно верещала:
—Т/І, ти чудові! Я ніколи не очікувала, що зможу політати на справжнісінькому драконові!
Ви подарували дівчині незабутні враження, поки «викрадали» її. Коли ви опинилися якомога далі, то Мейсі не могла натішитися Вами: вона бігала навколо Вас і розглядала кожну деталь Вашої драконячої зовнішності: блискуча луска, сильні лапи з гострими пазурами товщиною з її руку, величезні шкіряні крила і закручені роги,— усе це викликало у неї дитячий захват.
—А вогнем ти дихаєш? А чи можеш ти робити це в людській формі?
Коли решта лицарів знайшли вас, Мейсі трохи переймалася й одразу побігла пояснювати друзям ситуацію, переймаючись, щоб Вам не нашкодили, але загалом, це був найкращий день в житті дівчини.
***
Клей Мурінгтон
Коли Клей почув, що Мейсі викрав дракон, він спочатку не повірив: драконів ніхто не бачив уже кілька століть, а тут!.. Але факти говорили про інше: жителі королівства стверджували, що бачили, як величезний дракон пролітав над королівством, та й Мейсі мов крізь землю провалилась. Тож команда вирушила на пошуки принцеси та її викрадача.
Юнак був у шоці, коли на власні очі помітив того, хто усе королівство підняв на вуха: величезний, грізного виду дракон... Мирно лежав на землі у той час, як Мейсі бігала навколо нього і реготала як навіжена. А коли дівчина пояснила, що дракон— це Ви, і коли він сам у цьому впевнився...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
Acak‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...