Гедканон: персонажі як партнери у стосунках
Автор ідеї: @ chesnochnyy_khleb
***
Клей Мурінгтон~У стосунках Клей відчуватиме відповідальність за Вас, тому він зробить усе, щоб уберегти Вас від небезпеки.
Але не розслабляйтесь, бо це також означатиме, що юнак ганятиме Вас на тренуваннях навіть більше за інших. Усе для того, щоб Ви змогли захистити себе, якщо раптом його не буде поруч. Клей робить це лише через те, що сильно переживає за Вас.
~Клей зовсім не романтична натура, але він намагається проявляти до Вас ніжні почуття. Робить він це через дії: цікавиться вашим самопочуттям, допомагає у побутових справах, тренує. Рідко він здатен на те, щоб обійняти або поцілувати Вас.
~Він повністю довіряє Вам, тому його не можна назвати ревнивим, але він сильно дратується, коли Ви спілкуєтесь із Лансом, бо той усіляко намагається вивести лідера з рівноваги, через що між цими двома постійно бувають суперечки (ніби до цього їх не було🙄)
~ Юнак вважає, що щастя любить тишу, тому не показує свого безмежного кохання до Вас на людях. Особливо сильно він боїться, що про ваші стосунки дізнається Монстракс і почне шантажувати його цим.
~Під час битви він завжди слідкує за Вами, щоб встигнути прийти на допомогу, якщо щось загрожуватиме Вам.
***
Мейсі Гальберт~Мейсі- це та людина, яка за свого партнера порве будь-кого, тому поряд із нею Ви як за кам'яною стіною. Вона готова пожертвувати собою заради Вас.
~У стосунках їй важлива рівність, тому вона не дозволить Вам поводити себе з нею як із беззахисною принцесою, не зважаючи на всю Вашу любов.
~Мейсі дуже тактильна, тому наодинці з Вами дівчина перетворюється на миле кошеня: вона намагатиметься якомога більше обійматися з Вами і цілуватись. Спите ви теж разом в обіймах одне одного.
~Вона ревнива, але намагається не показувати цього, хоча у неї і погано виходить: під час нападів ревнощів її обличчя починає горіти, і це важко приховати.
~Дівчина вже домовилась із батьками, щоб у майбутньому вам дозволили одружитися.
~Мейсі не виставляє ваші стосунки на показ, більше для того, щоб не пішли плітки: вона, як ні як, дочка монархів,- але це не єдина причина: вона також переймається за Вас і Ваше життя, бо Монстракс може схопити когось із вас і тим самим шантажувати.
***
Ланс Річмонд
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
Acak‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...