Реакція на те, що Т/І перетворюються на кришталь
УВАГА! Дуже багато тексту (внатурі, його там дохєра, довелося ділити:/ )тож приготуйте собі чайок (або щось міцніше? Каву? Алкоголь не пити, ми ж не алкоголіки якісь :)) з канапками і приємного прочитання)))
***
ПередісторіяЗатаївши на лицарів образу, Ви вирішили перейти на сторону зла і заключили угоду з Монстраксом. Ви стали подвійним агентом і почали передавати некроманту усю інформацію, яку дізнавалися. Спочатку це не здавалося чимось важким, Вам чудово вдавалося приховувати правду, але одного дня Ви зрозуміли, що накоїли дурниць. Зізнатися друзям про зраду Ви не наважились, тому сподівалися розрулити ситуацію самотужки.
Вночі Ви прийшли до Монстракса. Маг глянув на Вас і на його обличчі з'явилась трохи божевільна усмішка.
-Ох, Т/І, що тобі є сказати? Дізналися щось цікаве?
-Не цього разу, пане,- відповіли Ви і підійшли ближче.- Я прийшли поговорити.
-Оу, гаразд,- Монстракс одразу прийняв серйозний вираз.- І про що ж ти хочеш поговорити?
-Я більше не буду Вашим агентом.
-Що?!- закричав Монстракс і підійшов до Вас.
-Я більше не бажаю працювати на Вас,- повторили Ви, уже не раді, що затіяли цю розмову.- Я погодились укласти договір на емоціях, та врешті, я не хочу зраджувати друзів.
-Друзів... Немає у тебе друзів! Вони кинуть тебе, щойно дізнаються, що ти працювали на мене!
-Не кинуть. Джестро не покинули, і мене не мають.
- А ти хочеш ризикнути? Подумай самі: ти добровільно перейшли на мою сторону, передавали мені усю інформацію про них. Таке не пробачають.
-Мені байдуже, я готові понести будь-яке покарання, готові терпіти прокльони у свою сторону, та працювати на Вас я більше не збираюся!
Щойно Ви мовили останнє речення, Вас схопили за комір і кинули у стіну. Монстракс навис над Вами, направивши жезл на Ваші груди.
- Що ж, я хотів з тобою по-хорошому, але ти не розумієш. Доведеться розібратися з тобою по-поганому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лицарі Некзо Найтс || Реакції
De Todo‼️Наполегливо прошу ознайомитися з першими двома розділами перш ніж перейти до реакцій, в них буде більш детальна інформація.‼️ Вітаю вас усіх на моїй роботі! На Ваттпаді подібного мало, тому я вирішила зробити свій внесок у відродження давно покину...