4 Глава

109 21 25
                                    

Здравейте, невероятни мои! Отсъствах известно време, но отново съм тук с нова глава! Надявам се да ви хареса.

Обичам Ви! хД <3


Масаж, блокаж и последна цигара.

Веа

-Ръцете ти са божествени. Как може да си толкова добър? - простенах, когато натисна едно определено схванато място точно под лявата ми лопатка.

-Скъпа, знаеш че това ми е работата. На ден чувам хиляди такива коментари. Всичко е практика. С теб нали се бяхме разбрали нещо? Да намираш поне два дни в месеца, в които да си тук. Как се очаква да раздвижа тези твои схванати мускули? - знаех, че е трябва да идвам по-често, но между работата и гледането на двегодишно изцяло сама, почти не ми оставаше време.

-Не мога да си представя, да съм без детето си, Григорис. Сама съм, а някога се кълнях, че няма да позволя това да ми се случи, че моето дете няма да израства само с един родител.

-Миличка, понякога има събития в живота ни, които не зависят от нас. Просто трябва да стиснеш зъби и да преминеш през тях. - прекъсна монолога ми, което ме замисли. Знаех отлично историята му и това какво му е коствало за да признае пред света, че е хомосексуален.

- И някак не ми се иска, когато съм  почвка да не съм с него. Почти не го виждам. -въздишах и стиснах очи. - Работата превзема по-голямата част от съзнанието ми.

-Напълно те разбирам, но пък, ако знаеш Дави как му се радва. Добре направи, че го взе с теб. А още по-хубаво ще ти бъде, ако ми споделиш защо си толкова нервна?

-Много хубав въпрос. Мисля, че ще те шокирам с отговора си. Срещнах го. - прошепнах повече на себе си, отколкото на него и съдейки по рязкото спиране на ръцете му, ме беше чул.

-Кажи ми, че му каза за детето и този негодник ще се хване в ръце, като мъж и ще ти помогне! - изрече ядосано Григорис, а, тубата с масажен лосион изсвистя под силния натиск който и'приложи.

-Чуваш ли се!? Как се очаква да му кажа, че има дете? То това да не е като обаждане за пристигнала поръчка!? И за капак на всичко се оказа, че има близнак, който направих на Янис.

-Я пак? - възкликна учудено Григорис и почти легна под масажната маса за да види лицето ми. - Мисля че ще трябва да ми разкажеш всичко. Прекалено много неизвестни ми станаха до тук...-някой може ли да ми припомни защо реших да си отворя голямата уста. До края на масажа си бях изпяла всичко с подробностите, а веднъж щом се изправих с копринения халат върху себе си, осъзнах че сълзите сами се стичат по лицето ми.

Рубинена кралицаWhere stories live. Discover now