Bakugo Katsuki:💥
Mert szeretlek...-mondta amire szó szerint bennem maradt a levegő.
M..mi?
Szeretlek Bakugo!
É..én...-folytattam volna tovább de kezeimet lefogva húzott közelebb magához és csókolt meg. Próbáltam el tolni magamtól de le döntött az ágyra és nem is akart el engedni.
E...engedj...e..el!-mondtam fulladozva mert vadul el kezdte ajkaimat falni és már nyelvét is át dugta a számba amire én rá is haraptam.
Na! Ilyet nem szabad!-mondta majd még mindig erősen fogva a kezeimet kedzte el szívni a nyakamat amire fájdalmasan fel sóhajtottam.
Látom tetszik neked! Na de nyugi nemsokára jön majd a legjobb rész!-mondta majd húzta fel a pólómat és kezdte el szívogatni a mellbimbóimat majd harapdálni amire el kezdtem sírni.
N..ne..K..kérlek...-könyörögtem neki de semmit sem értem el vele mert erőből rá harapott amire fel ordítottam.
N...NEEE!-mondtam majd végül sikerült el rúgnom magamtól de egyből vissza rám is mászott.-E..ENGEDJ EL TE PERVERZ!-ordibáltam amire végül be is nyitott valaki csak pont ő rá nem számítottam.
Ő az enyém!-mondta idegesen Shoto amire mostmár tényleg kurvára meg ilyedtem.
Nem!
De! Most pedig menj el vagy rossz vége lesz!-mondta idegesen a felemás amire fogta magát Kirishima és Todoroki elé állt ami csak idegesen rá nézett mire Kiri inkább el is futott. Beszari.
Ha menekülni próbálsz akkor rossz vége lesz csak úgy mondom!-mondta amire gyorsan arcába is robbantottam maj el kezdtem futni az ajtó gelé de persze el kapta a lábamat és ez miatt el is estem és be vertem a fejemet ebben a pár napban már sokadjára.
ENGEDJ EL!-ordítottam el magam majd el kezdtem rugdosni de hírelen el kedzte égetni lábamon a bőrt amire fájdalmasan fel üvöltöttem.
Mondtam hogy rossz vége lesz ha nem viselkedsz!-mondta majd ütötte meg erőből az arcom utána pedig már csak sötétség.Time Skip✨
Mindenem fáj de főleg alul...lassan kinyitom a szemeimet majd észre is vettem hogyan testem tele van vágásokkal és égési sérülésekkel na meg persze lila zöld foltokkal is. Ahogy le pillantottam teljesen le sokkolódtam amit ott láttam...
A...a takaró és a használt óvszerek mind véresek voltak... Gyorsan fel is álltam de kurvára nem volt jó ötlet mert egyből a földre is estem majd ott is maradtam egy ideig. Nem tudtam kit hívhatnék segítség képpen. Teljesen pánikba estem már amikor hírtelen el kezdett csörögni a telefonom ami miatt fel nyúltam a kis éjjeli szekrényemre és le is vettem nagy nehezen.
Hol vagy Bakugo?!-kérdezte idegesen a Sensei.
A...szobámban.
Azonnal gyere be beszélni valónk van veled!-mondta idegesen majd egyből le is rakta amire próbáltam fel állni de kelledt vagy úgy 10 perc mire sikerül utána pedig be sántikáltam a fürdőbe és lezuhanyoztam. Utána nagy nehezen ki is jöttem majd magamra kapva az iskolai ruháimat el is indultam valahogyan.Már majdnem a sulinál jártam amikor is megint el kezdett csörögni a telefonom de azt ki is nyomtam majd be is értem végre a suliba. El mentem az igazgatóiba mert gondoltam oda kell mennem és bekopogva be is mentem.
Bocsánat Sensei a ké-fejeztem volna be de ekkor egy hatalmas pofon landolt az orcomon én meg kicsit meg inbolyogva hátrébb is léptem majd a férfire akinek a feje tiszta vörös volt az idegtől.
MIT CSINÁLTÁL TE TODOROKIVAL?!-oribált rám a felemás apja amire semmit sem reagáltam már. Csak hallgattam hogy kioktatnak és ez így ment még egy jó ideig amíg végül mondott egy olyat a Sensei ami egy kurva nagy hazugság volt.
Miért erőszakoltad meg Todorokit?-kérdezte amire el kedzte az elején mosolyogni majd a végén már hangosan nevetni.
Mi olyan vicces?!-kérdezte idegesen az első számú.
Hogy én? Megerőszakolni? Még viccnek is rossz!-mondtam nevetve amire kaptam megint egy nagy pofont ami miatt most a falba vágódtam erőből.
NE HAZUDJ! TUDOM HOGY MEG ERŐSZAKOLTAD A FIAMAT TE BUZI!-mondta amire inkább fogtam magamat és ki mentén azon a kurva ajtón. De persze nem kelledt volna mert utánam üvöltött és hírtelen erősen valaki le fogta a nyakamat majd a falhoz nyomott és úgy szorított rá.
Ne menekülj te buzi! Miért pont őt erőszakoltad meg?!-kérdezte amire el kezdtem fulladozni és már az ájulás határán tartottam amikor is rá fogtam kezére majd ezt a pár szót tudtam csak ki nyögni.
Foglalt...vagyok!-mondtam amire hírtelen el is engedett ami miatt a földre estem és egy fájdalmasat ordítittam.
Akkor miért?!
N..nem...e...erőszakoltam...meg...inkább ő engemet...-mondtam majd húztam fel az ingemet ami eddig a sebekkel teli sebeket takarták és ahogy meg látta egyből fintor lett az arcán.
Ja és ezt hidjem el?! Akkor mond el hogy hívják a csajodat ha azt mondod hogy foglalat vagy!
Izuku Midoriya!
És ő most hol is van pontosan?!-kérdezte amire egyből könnyes lett a szemem de persze addig a Sensei meg Nezu igazgató is kint lettek.
Endevard!-szólt rá Nezu a könnyes tekintetemet látva amire csönd lett.
Mi történt pontosan Bakugo?-kérdezte az uagzgató amire fel akartam állni de helyette a földre estem és egy fájdalmas vigyor jelent meg a képemen. Eztlátva a Sensei egyből fel is segített majd szó nélkül vissza be vittek az igazgatóiba de persze most Endevard nélkül aki csak kint hallgatózott.
Most mond el kérlek hogy igaz e amit Endevard modnott!
N..nem...
Akkor Shoto ezt csak kitalállta?
I...igen...
Miért dadogsz? Valamid fáj? Rosszul vagy?-kérdezte kicsit aggódva amire csak bólogatni tudtam.
El modnod mi történt pontosan?
M..meg...e...erő...szakolt....
Ki erőszakolt meg?-kérdezte sokkolt hangon.
To...Todoroki.
Pontosan ezt hogy érted? Mit csinált?-kérdezte amire próbáltam vissza gondolkozni de nem sikerült.
E...elsőnek...ki...Kirishima akart de utána jött ő é...és...-mondtam már sírva és egyben egy pánik rohamban.
Nyugodj meg oké?!-mondta idegesen mind a kettő ember de persze már semmit sem hallodtam a roham miatt.
YOU ARE READING
Egy katona jegyese
FantasyIzuku Midoriya és Bakugo Katsuki-ról fog szólni ez a történet! Ha érdekel mi lessz benne akkor csak olvasd el ezt a fantáziával és élményekkel dús kis könyvecskét!😍