Ki ez a fiú a képen?-kérdeztem rá mintha csak egy egyszerű dolgot kérdeznék amire teljesen lefagyott és meg se szólalt.
Használjam a képességem rajta?-kérdezte Shinso.
Nem kell...figyelj...-léptem a még mindig szeppent fiú elé majd raktam kezem a vállára és folytattam tovább-ha nem akarod elmondani akkor nem kell. Így is sok minden történt veled úgyhogy nyugodtan maradj itt a szobában ameddig csak szeretnél. Ki fogjuk vizsgálni ezt az ügyet még ma megigérem!-mondtam amire csak egy aprót bólintott majd Shinsoval el is hagytuk a helyszínt.Bakugo Katsuki:💥
Miután el mentek egyből magamra is zártam az ajtót majd el kezdtem le venni az ágyneműtmeg ilyesmit aztán fél mostam a padlót a szőnyeget is kitisztítottam utána pedig új ágyneműt raktam fel. Mindenen sajgott,fájt és lelkileg és testileg is úgy el voltam fáradva hogy el mentem zuhanyozni majd úgy az ágyamba bemászva el is aludtam.
Az éjszaka közepén egy rémálomból kelltem fel. Valamiért nagyon éhes voltam ezért le mentem a közös részre onnan pedig egyből a konyhába is értem. Mivel valami finomat akartam enni ezért gyorsan csináltam kettő szendvicset meg egy teát is majd a kanapéhoz le ülve kapcsoltam be a tv-t és kerestem is egy jó kis horror filmet. Miközben ettem hallodtam hogy valaki le jött majd hogy le is huppan mellém.
Szia Bakugo!-fordultam a gömbfejű felé.
Hello.
Miért nem voltál ma?
Mi közöd van hozzá?-kérdeztem rá de még mindig azt az egy szendvicset ettem mellé pedig a tv-t néztem.
Csak kíváncsi voltam. Amúgy tudom nem fogsz erre válaszolni de tetszik valaki az osztályból?
Nem.-válaszoltam egyezerűen.
Oh értem...
Neked?
Hát...ami azt illeti...ha nem mondod el akkor elmondom.
Rendben.
Leszbikus vagyok.
Én pedig meleg-mondtam amire teljesen ledöbbent-most mi van?!
Azt hittem hetero vagy hogy folyton a lányok seggét nézed!
Nem a seggüket szoktam nézni hanem a padlót mert akkor éppen gondolkozok.
Oh...hahaha akkor kicsit félre értettem!-mondta zavart nevetésben.
Nem kicsit!-mondtam mostmár én is egy kicsit nevetve.
De akkor tényleg nem tetszik neked valaki?
De csak hát ő már...
Szakított veled?
Nem csak...hosszú történet.
Oh értem. Nekem nyugdotan el mondahtod én meg bízok benned szóval te is bízz meg bennem.
Meghalt.
Sajnálom!-mondta majd ölelt meg nekem még legörükt egy könycsepp arcomon-hogyan?
Az elejéről kellene ezt most mesélnem az a nagy gáz...
Van időn bőven reggelig!
Mert most hány óra?-kérdzetem hisz mikor lejöttem meg sem néztem az órát.
Még csak 1 óra múlt pár perce.
Hát...rendben legyen.-mondtam majd el is kezdtem mesélni az én kis szerelmi történetemet.Azta...tik aztán nem voltatok semmik Baku!-mondta kicsit mosolyogva amire én is elengedtem egyet.
Hát igen. Azóta pedig itt van mind a kettő gyűrű nálam.-mutattam fel az ujjaimon pihenő gyűrűket-Mióta megjött a levél azóta egyszer sem vettem le csak zuhanyzáskor meg fürdésnél.
Mégegyszer nagyon sajnálom!
Semmi baj. Még mindig nem vagyok túl ezen de nem is bánom. Hiszem abban hogy lehet hogy még él de nem tudom biztosra.
Hiddjél is benne Katsuki!
Na most pedig te jössz!-mondtam el eresztve egy nagy mosolyt.
Hát jól van! Az osztalyból Asui-chan meg Mina-chan tetszenek de inkább Asui az aki nagyon tetszik nekem!
És ő hetero?
Fogalmam sincs... Be akarom neki vallani de nem tudom hogyan kezdjek hozzá....
Hívd el valahová és akkor valld be neki. Ja meg vegyé mellé csokit rózsát meg valami egyéb kis dolgot is!-mondtam amire csak bólintott majd egy nagyot ásítva nézett rám.
Köszönöm Bakugo! Amúgy nem baj ha neked dőlők és úgy nézem a filmet?
Nem zavar nyugodtan.-mondtam amire még egyszer elmondott egy köszönömet majd a filmet nézve aludt is el aztán pedig nem sokkal én is.Jaj de cukik!!
Hallkabban már Mina legvégén felébreszted őket!
De akkor is nagyon aranyosak!!
Szerintem is! Szerintem jót tenne Bakugonak ha járnának!
Ja lehet!
Szerintem nem lenne annyira morcos meg ilyesmi!-hallodtam meg valakiknek a hangját majd ki is nyitottam a szememet és pont akkor kattant valami.
Juj Bakugo felébredt!!-mondta Mina aggódva.
Figjátok már be oszt takarodjatok ki a szobámból!-mondtam nekik durcásan majd dőltem vissza az ágyba.
Ez a nappali csak úgy szólok.-mondta Sero amire egyből ki is nyitottam a szememet és gyorsan felülve körbe is néztem.
Jót aludtatok?
Aludtatok?-kérdeztem amire gyorsan le néztem a rajtam alvó Urarakára.-Uraraka!! Kelj fel!-mondtam és kedztem el ébrezgetni a lányt aki egyből ki is nyitotta a szemeit és gyorsan fel is ült.
Mi történt Katsuki?!
Uhh csak nem szerelmet érzek a levegőben?-kérdezte vigyorogva Mina amire csak össze néztünk a gömbfejűvel és el kedztünk nevetni.
Hahaha kizárt dolog Pinky!-mondtam nevetve amit Uraraka is helyeselt.
Most miért?! Együtt aludtatok egymást ölelve! Biztos hogy jártok! Ez nem csak egy baráti ölelés volt látszott!-mondta kiakadva amit a többiek is helyeseltek.
Nem járunk.-mondtuj egyszerre.
Akkor is jártok és ezt én ki is fogom deríteni!-mondta majd szemeimbe nézve lett mérges.
Sok sikert. De csak hogy tudd barátok vagyunk és ő nem a csajom!-mondtam nevetve.
Akkor a jegyesed vagy mi?-kérdezte hírtelen Mineta amire le hajtottam a fejemet és inkább felállva mentem is fel a szobám felé.- Uuh ezek szerint Uraraka meg Bakugo járnak!-mondta Mineta amire mérgesen be vágtam az ajtót majd sírva csúsztam le az ajtó mentén.
Bassza meg! Ő nem a csajom!
VOUS LISEZ
Egy katona jegyese
FantasyIzuku Midoriya és Bakugo Katsuki-ról fog szólni ez a történet! Ha érdekel mi lessz benne akkor csak olvasd el ezt a fantáziával és élményekkel dús kis könyvecskét!😍