16. pánikrohamom volt?

109 11 3
                                    

Na igen az a szar volt 1 héttel ezelőtt és most jönni fog az a szar zsák és ha megint be szól akkor most csakis én megyek de még fog dögleni azt mondom előre is.
Eltelt az első óra az osztályfőnöki volt utána pedig matek aztán meg jött a kaja szünet amit tetmészetesen a teremben ettem meg mert nem volt kedvem el menni addig és megenni ezért még reggel volt annyi agyi kapacitásom hogy csinálják magamnak kettő szendvicset és azt hozzám el és azt egyem meg.

A lényeg hogy hoztam magamnak kaját mert tudtam hogy nem lesz kedvem majd el menni az ebédlőig szóval most azt eszem a teremben tök egyedül.
Hírtelen cspaódott ki az ajtó és esett be rajta szó szerint egy idegen fiú.
Ahogy közelebb mentem felemás haja ami fekete és piros volt emelte fel a fejét ami hatására szembe istalálltam magamat a zöld és rózsaszín szemeivel.
Jól vagy?-kérdeztem karomat nyújtva amire kicsi megilyedt de egyből el is fogadta.
I..igen.-szólalt meg kisfiús hangon ami miatt kicsi el nevettem magamat.
Bocsi csak jó a hangod.-mondtam amire teljes arca elpirult-meleg vagy igaz?
Mi?!
Nem baj ha az vagy! Ez az osztály fúl LMBT közösség egy gyereket kivéve.-mondtam és segítettem fel állni neki.
Öhm...ez az 1A?
Igen.
Akkor ide fogok járni!-mondta kicsit mosollyal az arcán amire karon ragadtam és el húztam a padomig ott pedig le ültettem a melledtem lévő székbe míg én a másikba ültem.
És milyen a suli? Hogy tetszik?-kérdeztem el bombázni újabb és újabb kérdésekkel.
Tök király! Nagyon tetszik főleg ez az osztály!
Akkor ezek szerint meleg vagy!
Ami azt illeti bi.
Hát...lehet van esélyed valakinél de nem tudom biztosra mert itt már mindenkinek van valakije kivéve nekem.
Lehetek a pasid?-kérdezte hírtelen amire biztos hogy ki pirultam de fel mutattam a kezemet amin még mindig pihentek a gyűrűk.
Bocs de van valakim. Mármint csak volt mert 3 hónappal ezelőtt meg halt és hát...még mindig nem tettem túl rajta magamat...-mondtam amire le gördült egy könnycsepp arcomon és hírtelen magához is ölelt.
Oh sjanálom akkor nem erőltetem. De ha véletlen vágysz valakire akivel beszélgethetsz vagy hasonló romantikus dolgot akarsz akkor szívesen benne vagyok.
Rendben köszönöm!-mondtam és bújtam ölelésébe
Amúgy hogy hívnak?
Ba...
Bakubro!-nyitott be az osztályterembe Kirishima és pont most tette tönkre azt a jó nyugodt pillanatot.
FOGD MÁR BE SHARKY! EL BASZTAD A LEGSZEBB PILLANATOMAT! KOPOGNI MEG LUXUS UGYE?!-üvöltöttem le a fejét.
Jól van na bocs! Csak szólni akartunk hogy van itt egy új fiú és...
Már be esett az ajtón csak szólok!-mondtam neki idegesen majd gyors felállva ugortam is ki az asztal tetején és mentem Kirishimahoz meg a Pikachuhoz.
Oh...akkor azért nem találltuk!
Igen bocsi csak hát...öhm...
Zavarban vagy tudjuk de itt el fogadunk meg bla bla blaaa!!-mondtam amit tudni kell rólunk.
Oh rendben remélem nem vagy homofób mert ez az osztály LMBT és a tanárok fele is. Ja meg csak szólok hogy úgy tudjuk hogy nincs transz nemű de van egy full homofób kis perverz szőlő fejű de azzal nem kell foglalkoznod.-mondta Kaminari is.
Biszex vagyok.
Csodás!-mondta Kiri és el kezdtek áradozni arról hogy milyen az iskola meg ilyen szarságok.

Naaa itt van már mindenki?!
Igeeeeen!-mondta az osztály.
Na gyerekek ahogy láthattátok van egy osztálytársunk azaz a tiétek lesz és most kérlek szépen mutatkozz be!-mondta Aizawa Sensei amire fel is állt mellőlem és ki is ment.
A nevem I...Izuku Midoriya!-hírtelen láttam magam előtt Izukut csurom véres ruhában és teljesen fekete szemekkel-14 évesen öngyilkos akartam lenni de ezt a volt exem nem engedte ezért meg öltem és el ástam a a temetőben!-jelent meg hírtelen az a temető és a sír előtt álltam és el olvastam a nevet és akkor kaptam pánikot...
Bakugo Katsuki volt az exem de megöltem.
Nem hagyott meghalni!
Szabadon élni!
Nem hagyott meghalni csak mert ő szeretett de én meg nem!-mondta amire el kezdett remegni a kezem.
Hazudsz...-suttogtam magam elé de így is folytatta.
Teljes szívemből utáltalak mindig is Katsuki!
Bak...
HAZUDSZ!-ordibáltam rá de még mindig csak folytatta tovább.
Sose szerettelek!
Akkor miért jöttél hozzám?!
Azt én sem tudom. Csak úgy.
Baku...
TE NEM IZUKU VAGY!-ordibáltam rá sírva.-Ő NEM MONDANA ILYENEKET! NEM AKAR ŐNGYILKOS LENNI!-mondtam sírva amire el kezdtem valami hideget érezni jobb karomnál.
De Izuku vagyok és mindig is öngyilkos akartam lenni mióta csak ismerlek!
FEJEZD BE!-ordibáltam megint amire hírtelen fel is ébredtem de mindenki máe körülöttem volt én pedig szó szerint le estem a lépcsőről és a falnak támaszkodtam.
Nyugodj meg Bakugo oké?-mondta a Sensei majd guggolt le elém én pedig próbáltam rendesen venni a levegőt de nem nagyon akart menni így ezt látva Todoroki lépett elém és akart volna karon ragadni de el húztam a karomat és sírva fordultam félig a fal felé.
N..ne...-mondta remegő hanggal amire meg érintett jobb kezével ami hideg volt. Szó szerint fáztan attól a rohadt érintésétől ezért rá néztem.
H..hideg...-mondtam amire ki is csöngettek így a Sensei ki zavarva az osztályt maradt csak ő meg Shoto.
Fázol Bakugo?-kérdezte amire el kezdtem bólogatni így most bal kezével fogott meg de az csak egy helyen melegített így inkább ölébe mászva öleltem meg és maradtunk is úgy.
Mostmár jobb?-kérdezte egy kis mosollyal az arcán.
Valamennyire...de...Sensei!-szóltam a férfinak aki a széken ült majd egyből rám is kapta a fejét
Igen?
Mi történt?
Ahogy be mutatkozott az új fiú akkor kezdtél el rá nagyon bámulni majd hírtelen arra lettem figyelmes hogy el kezdesz könnyezni így szóltam is neked de semmit sem válaszoltál aztán el kezdtél sirní kiabálva így gondoltam hogy baj lehet és az is volt nem is kicsit mert utána valami Izuku-t emlegettél meg hasonló aztán fél ébredtél hála Shotonak.
Oh...
Pánik rohamod volt nagyon is súlyos.
Pánikrohamom volt?

Egy katona jegyeseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin