17.új képesség?

109 13 6
                                    

Pánikrohamom volt?-kérdeztem kicsit sokkoltan amire csak el kezdtek bóligatni.-Mennyire súlyos?
Nagyon. Erre már muszáj gyógyszert szedned.
Akkor annyira rossz?
Igen de most Shoto vidd el a gyengélkedőre mivel mindjárt kezdődik az óra utána pedig gyere majd vissza. Bakugo én pedig majd a következő szünetben be megyek hozzád rendben?-kérdezte amire csak bólintottam és Shoto fel állva segített fel de úgy éreztem magamat mint aki el fog ájulni ezért kezébe kapaszkpdtam.
Vigyelek?-kérdezte amire bólintottam aztán óvatosan hátára másztam és úgy el is mentünk. Mármint csak ő velem együtt.
Ahogy mentünk úgy kezdtem egyre álmosabb lenni így pár perc után el is aludtam a hátán.

Todoroki Shoto:😐

Szegény Bakugo pánikrohamba esett az óra kellős közepén aztán meg fázott is most meg nem tudott járni. Jaj mi lesz még itt? Biztos be fog aludni vagy....-akadtam volna folytatni a gondolkozásomat de ebben meg gátolt a hátamon lévő fiú aki el kezdett hátra dőlni én meg gyors az egyik falhoz menten és pont annak is dőlt neki. Óvatosan hátra fordultam de amit láttam kicsit le sokkolt. A szeme alatt fekete csíkok jelentek meg és a kezein is most mentek kézfeje felé. Egyből ki is másztam alóla majd el is kezdtem ébrezgetni.
Bakugo!!! Katsuki ébredj!!-próbáltam ébresztgetni de nem ment.
Jaj ne...-mondtam kicsit pánikolva de hírtelen ki jött az ajtón az idős nő és máris hozzánk szaladt.
Mi történt?!-kérdezte idegesen egy kicsit.
A teremben pánikrohama volt és ahogy hoztam volna a gyengélkedőre akkor hátra akart esni de a falnak támasztva fordultam hátra amire el kezdtek meg jelenni rajta ezek a fekete csíkok.
Rendben akkor vigyük be aztán ki vizsgálom!-mondta a nő amire karomba fogva emeltem fel menyasszony pózba majd vittem is be a szobába majd tettem is le az ágyra.
Így jó lesz köszönöm most pedig menjél órára nehogy valami baj legyen!
Rendben!-mondtam majd vissza is indultam az órára ami valószínűleg nagyban folyt.

Bakugo Katsuki:💥

Iszonyatosan fáj a fejem... Ahogy ki nyitottam a szememet megint azzal a rohadt fehér plafonnal találltam magamat szembe így fel is ültem és körül néztem. Egyből fel is kelltem és el mentem a kis aszalig ahol a nyalókák vannak majd vettem is magamnak egy zöld almásat ami mindig Dekure emlékeztetett majd csomagoltam és vettem be a számba majd kezdtem el szopogatni.
(Nem félre érteni😏😳)
Látom fel ébredtél.-jött be a nő egy üveget tarva majd ahogy meg látott,le is ejtette ami nagy erővel és hanggal csapódott a földre majd tört is szét.
Igen most pedig vissza mehetek a terembe?-kérdeztem az ajtó felé sétálva majd meg sem várva a válaszát mentem is ki és mentem egyenest a terem felé ahol be kopogtam és be is léptem de pont jókor mert ki is csöngettek.
Remélem nem zavarok Sensei!-mondtam majd nem is zavartatva magamat ültem le a helyemre és pakoltam is el mivel nem lessz már semmi óránk szerencsére.
Psz!-szólt valaki amire felé fordultam.
Mi történt veled haver?-kérdezte Kiri amire mindenki rám emelte a fejét.
Hogy értve?
Most nem tudod hogyan nézel ki?-kérdezte sokkoltan majd elő vette telefonját és csinált rólam pár képet majd adta a kezembe.
Nézd meg!-mondta amire el kezdtem nézni a fotókat amin valami szárnyak voltak a hátamon meg kettő szarvam és fekete szemeim voltak.
Mivan?!-akadtam ki majd rohantam is ki az osztályteremből egyenest a mosdóba majd nagy erővel rúgtam be az ajtót és észre vettem egy csomó fiút akik csak úgy néztek rám.
Tünés!-mondtam ideges hangon.
Miért is?-kérdezte Monoma az a köcsög.
AZT MONDTAM TÜNÉS BASSZÁTOK MEG!-ordibáltam rájuk amire annyira meg ilyedtek hogy a falhoz hátráltak és az mentén rohantak ki.
Na végre.-mondtam majd léptem a tükörhöz és néztem meg jobban magamat. Szemem fehérje most olyan fekete volt hogy már magamat láttam benne. A fejem tetején kettő  nagy égnek álló szarv díszelgett és mikor a hátamra is rá néztem kettő kisebb szárny foglalt helyett amik szintén feketék voltak. Valami nagyon furát éreztem pólom aljánál ezért le nézve vettem észre egy hosszú fekete valamit ami valami farok lehetett.
Minden oké?-kérdezte aggódva Kirishima rám nézve.
Asszem...menjünk vissza a terembe!-mondtam majd mentem is vissza a terembe közben nem is törődve azzal hogy többen is meg bámulnak.
Hírtelen ahogy a teremhez érhettem volna fel odribált egy random csaj előttem ami kicsit még ilyesztett.
SZŐRNYETEG!!-sikított fel utána pedig az egyik könyvével arcon vágott majd el is futott. Ezek után szó szerint el szabadult a pokol számomra.
Fúj de ronda vagy!-mondta egy random srác.
Ja és még buzi is rá adásul!-mondta a haverja amire mérges lettem nem is kicsit.
Bajod vele hogy meleg vagyok?-kérdeztem idegesen amire rám néztek de után inkább hátrébb is léptek.
N.. nem nincs!! Csak kérlek nebáncs minket!!-mondta a beszólos majd el is rohant. Ahogy ez meg történt egyből meg is szólalt a riasztó és a falból rácsok jöttek ki amik engemet kerítettek körbe.
Bakugo!!
Kirishima!!-mondtam majd a rácsot meg fogva próbáltam volna ki szabadulni de az áramot vezetett belém.
Hozom Kaminarit!-mondta majd be is rohant a terembe. Az idegességemnek hála teljesen pánikba estem ígynem is vettem észre hogy tudom használni az új képességem ami hatására nagyobbak és szélesebbek lettek a szárnyaim sőt ez melledt a kezem is el kezdett fejetén világítani. Hírtelen törtek össze a vasból készült rácsok körülöttem és hála istennek pont ekkor lépett ki a teremből Kiri meg Kaminari is.
Segítets...-mondtam utolsó lehelletemmel majd rogytam össze a kimerültségtől.
BAKUGO!!-szaladt hozzám Kiri amire Aizawa Sensei is meg jelent végül.
Gyerekek hadjátok el az épületet! A diákok szerint gonosztevő járkál idebent!
N..nem..-mondtam dadogva amire rám nézett.
Mi nem?
Nem megyünk ki?-kérdezte Kaminari amire bólintottam.
De miért nem?-kérdezte értetlenül Kiri amire le esett neki-Sensei nincs gonsosztevő még csak a suliközelében sem!
De akkor miért mondták azt a diákok?
Bakugo új külsője miatt mert olyan....
Szörnyeteg...-suttogtam magamnak el bambulva.
Olyan más egy kicsit!-mondta Pikachu.
Nem vagy szőrnyeteg bro!
De....az vagyok...-mondtam majd kezdtem el sírni amíg meg nem szólalt a rádió vagy mi a franc az.
Kedves diákok! Holnap egy fontos személy fog jönni az iskolánkba ezért kérlek szépen köszönjetek amjd neki és legyetek vele kedvesek mert egy oylandiák jön aki külföldön tanult de iskolailag itt vettük fel! Most pedig mindkét mehet is haza azaz a kollégiumába!-mondta Nezu igazgató ami kicsit fura volt ezt tőle hallani.
Valyon ki fog jönni?-kérdezte Kiri meg Kami egyszerre.
Nem tudom de nem is érdekel már komolyan!
Na ne legyél már ilyen morci!
Nem vagyok az!-mondtam és ezen kedztünk el veszekedni egy jót.

Aki szokott nézni Gacha videókat az érti hogy hogyan nézhetett ki szegény Katsuki 😅🥲😌✨

Egy katona jegyeseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang