Na jó! Nem túlzok ha bementünk mindegyik boltba és legalább vettünk egy kettő dolgot. Na jó ami tetszett azt mind meg vettük. Én még a 25 könyv és a ruha mellé vettem még vagy úgy 4 db pulcsit abból 2 Gay felíratos a másik kettő meg a kedvenc anime sorozatomról van rajta karakter. Ezek mellé vettem ékszereket is főleg gyűrűket meg nyakláncokat ja meg körömlakkot is ha már tényleg magamat mutathatom. Vettem csatokat is meg pár rózsaszín hajgumit is Uraraka kedvéért is mert ő is akart párat így vettem kettőnknek egy közöset.
Nagyon sok mindent vettünk ugye tudod?-kérdezte amire persze egyből egy nagy vigyor jelent meg az arcomon.
Igen tudom! De ez most nagyon jól jött nekem úgyhogy...k...köszi Uraraka!-mondtam zavarban hisz nem szoktam senkinek sem semmit megköszönni nagyon.
Szívesen!-mondta majd ölelt is meg és végre haza is indultunk.Sziasztok!!-mondtuk egyszerre a lánnyal amire mindenki ránk kapta a fejét.
Sziasztok! Nagyon sokáig él voltatok!
Nem lettünk volna de ha valaki nem vásárolja fel az egész boltot akkor hamarabb itthon lettünk volna!-mondta idegesen Uraraka majd nézett is rám.
Nagyon jó cuccokat találltam most mi van akkor?!
Ja vettél vagy úgy 20 könyvet!
Az 25 darab csak modnom!-mondtam és el is kedztünk egy jó kis baráti veszekedést de legvégén valaki be jött az ajtón amire kurvára nem számítottam.
Öhm..sziasztok...
Mi a fasz?!-akadtam ki hangosan ahogy a vörös hajút és a felemást néztem.- Ti mit kerestek itt nem úgy volt hogy csak 2 nap múlva jöttök vissza?!-kérdeztem full idegesen.
Megváltozott-léoett be a Sensei is.
Bakugo én nagyon sajnálom nemtudom miért tettem azt veled! Nagyon nem akartam!!-mondta Kiri már sírva.
Valaki drogot tett az italukba és ezt nem is vették észre.-mkndat a Sensei amire nagyra kerekedtek a szemeim.
Mi?
Sajnálom Bakugo nem akartalak bántani főleg nem azt a mocskos dolgot tenni veled...
Én sem akartam!-mondta még mindig sírva Kirishima.
Oh...-mondtam még mindig a sokk hatása alatt.
Nagyon sajnálom de tényleg!-mondta aggódva Todoroki majd kezdett el felém közeledni de én kicsit ijedve el kezdtem hátrább lépni-Nem bántalak nyugi.-mondta de persze egyből fel is szaladtam a szobámba. Egyből magamra is zártam az ajtót de ahogy körbe néztem újból magam előtt láttam azokat a képeket amire eddig nem emlékeztem. A szám le volt ragasztva a kezeim is össze voltak kötözve és iszonyatosan sírtam. Todoroki csak vert amíg engemet tett magáévá.
NEEE!!-próbáltam üvöltözni de csak ennyit bírtam.
Fogd be!-mondta majd vett elő egy kést és vagdosott amíg be nem jött Kirishima.
Engedd el ő az enyém!-mondta majd vert be egyett Todorokinak aki ez miatt elájult majd el is hurcolta egy másik szobába majd le is vetkőzött és ő is...megerőszakolt.Hírtelen nyitódott ki az ajtó és Uraraka rohant be rajta boldogan majd ahogy meglátott ilyedten nézett rám.
Bakugo!! Nyugodj meg oké?! Csináld azt amit én oké?-kérdezte amire bólintottam majd próbáltam én is utánozni a lélegzet vételét és egy idő után már kellő képpen lenyugodam.-El mondod mi történt vagy nem szeretnéd?
N..nem szeretném.-mondtam dadogva majd magához is ölelt rögvest.
Akkor nem kell.-mondta én pedig sírva vissza öleltem.Amúgy-szólalt meg egy idő után mikor már nem is sírtam-meg mutatod miket vettél? Igen tudom hogy ott voltam melletted de én más ruhákat néztem mint te.
Ha akarod...-mondtam szemeimet törölgetve majd elő is vettem a táskát és ki is cipzároztam a tetejét majd ki is vettem belőle a könyveket majd a többi zacskóért is el mentem és az ágyra tettem ki belőle mindent.
Azta...-mondta a könyvek címeit olvasgatva- te aztán romantikus személy lehetsz ha ilyenek tetszenek neked.
Amúgy igen ha így vesszük tényleg romantikus személy vagyok de egyben kurvára lányos is. Eddig azért nem hordtam ilyan ruhákat mert mindenki le buzizot volna meg hasonló így nem mertem be vállalni ezeket a ruhákat.
Amúgy szerintem tök nőies az alakod!
Mindenki ezt mondja szerintem.
De most komolyan! Nem mindenkinek van olyan vékony hasa meg dereka! Sok lány kurvára irigyel téged az osztályból amúgy!
Most komolyan mondod?-kérdeztem amire csak bólintott.-amúgy...holnap el jössz velem valahová?-kérdeztem kicsit kipirult arccal hisz gyerek korom óta ez volt az álmom és hát... megszeretném ezt csinálni.
Igen mit szeretnél?
Öhm....kurvára lányosan fogok ez miatt kinézni de el mondom ha nem akatsz annyira ki..
Nem fogok nyugi!
Szeretnék fülbevalót és piercinget!
Oké benne vagyok.
Most komolyan?!
Igen! Ha te ezt szeretnéd akkor a kedvedért el megyek! Amúgy jöhet Asui-chan is?
Összejöttetek?
Hát...ami azt illeti...igen!!
Akkor most biztos nagyon boldog vagy!
Tulságosan is!-mondta majd gyorsan fel is hívta a lányt.
Sziaa!! Lenne kedved holnap elkísérni Bakugot velem együtt?
Igen oksi akkor mindjárt át megyek! Oké szia!-mondta majd le is rakta.-Szerintem én megyek mert szeretne velem beszélni.
Oké eleve én meg le akartam menni mert nagyon éhes vagyok.
Azt elhiszem.
Hát ja. Na akkor sziaa!-köszöntem el tőle majd kezdtem is le menni a közös részre onnan pedig a konyhába ahol csináltam magamnak zacskós levest és le is ültem az asztalhoz enni közben meg néztem a kedvenc animémet. Azaz a Tokyo Ghoul-t.Ahogy az animét néztem és a szöveget olvastam mert hát nem lett le szinkronizálva ezért olvasom kelledt a felíratot de nem is bánom. Hírtelen éreztem megy egy kezet a vállamon ami miatt egyből meg is ijedtem és félre nyeltem a tésztát és el kezdtem fulladozni.
Annyira sajnálom Bakugo!!!-mondta egy tulságosan is ismerős hang amire már nem is fulladoztam hanem helyette hátra néztem a vörös hajúra.-azt hittem hogy hallotál mert többször is szóltam neked.-mondta majd mikor már nem annyira remegtem meg szólaltam.
N..nem...ha..hallodtam hogy i...itt vagy.-mondta teljesen remegő hangon.
Nagyon sajnálom még egyszer!-mondta majd ölelt is meg én meg egyből el is löktem magamtól és kicsit félve rá néztem. Na jó kurvára félve.-Nagoyn sajnálom amit ott tettem veled te tényleg! Én sem akartam! Főleg nem a legjobb barátommal ezt tenni.
I..igez hogy szerelmes vagy belém?-kérdeztem rá hírtelen.
Ami azt illeti...csak tetszel de aki igazán tetszik és szerelmes is vagyok belé az Kaminari...
Te is meleg vagy?
Igen. De nem tudom hogy Kaminari az meleg e vagy sem...-mondta egy szomorú vigyorral az arcán.
Mindenki LMBT az osztályból kivéve Sero meg Mineta.
Valaki transz?!
Az nem de Pikachu az bi.
Most komolyan?
Igen!!
Akkor ezek szerint van esélyem!!-mondta vigyorogva amire kicsit le nyugodtam és végre tudtunk normálisan is beszélgetni egész este!
YOU ARE READING
Egy katona jegyese
FantasyIzuku Midoriya és Bakugo Katsuki-ról fog szólni ez a történet! Ha érdekel mi lessz benne akkor csak olvasd el ezt a fantáziával és élményekkel dús kis könyvecskét!😍