Pov Caro:
Ik zat naast Emma op men bed. We maakten nog wat huiswerk. Na een kwartiertje waren we klaar. Emma keek me aan, ik haar. Ze keek me in men ogen. "Is er iets ofzo?'' vroeg ik aan Emma. Emma schudde haar hoofd. Ze deed raar..
Pov Emma:
Ik zag dat Caro doorhad dat er iets was. Ik wou niks vertellen aan der dus ik zei dat ik naar huis zou gaan en dat deed ik. Onderweg naar huis dacht ik na over wat er eigenlijk was, ik wist dat ik iets voelde wat ik niet wou tonen maar ik snap niet wat.. ik had dit nog nooit gevoeld bij iemand. Ik voelde mij ja goed ofzo? Maar toch iets anders dan goed.. Ik kwam thuis en wou er even niet meer aandenken dus ging slapen.
Dag erna
Ik werd wakker en vertrok naar school. Toen ik op school aankwam zag ik Caro, ik ging niet naar haar maar naar men kluisje. Ik wist gewoon niet hoe ik me moest gedragen tegenover Caro. Ik wist gewoon dat ze zou gaan vragen waarom ik opeens weg ging gister en ik had oprecht geen zin om daar nu nog over na te denken. Toen ik me map uit me kluisje haalde en men kluisje sloot, stond Caro ineens naast me. Het eerste wat uit haar mond kwam was dan ook ‘’waarom was je ineens weg gister?’’, ik keek haar aan en zei dat ik me gewoon misselijk begon te voelen. Caro geloofde me en zei er niks meer over.
Pov Caro:
Emma deed al vreemd sins gister avond maar ik wil het zo laten, ik wil geen ruzie.
De uren raasden voorbij, ondertussen waren onze laatste 2 uren aangebroken. De laatste 2 lesuren hadden we LO. We moesten hiervoor per 2 werken, ik besloot met Emma samen te werken. We moesten een bos spel doen, Emma zag er oprecht gelukkig uit.
Pov Emma:
Na school gingen ik en Caro nog een ijsje eten in het park. We hadden het oprecht naar onze maar dan kwam Vince langs ons gewandeld en stopte hij ook even hij sprak Caro toe. ‘’Hey’’, zei hij tegen Caro, ze antwoorde terug met ‘’hey’’. ‘’Je ziet er goed uit vlinder’’, zei Vince nog en toen vertrok hij. Bij die laatste zin zag ik dat Caro moest blozen. Ik voelde een jaloers gevoel door men lichaam stromen..