Pov Caro:
Ik zag hoe Vince weg ging, dus richtte ik mijn blik op Emma. Ik zag hoe Emma een geïrriteerde blik na liet op Vince . ''Heeft hij je iets misdaan ofzo?'', vroeg ik aan Emma. Ze keek me aan "nee tis oke", zei ze droog, ik vroeg wat haar probleem was met Vince, ze werd boos en reageerde fel, "dat hem moet stoppen met je te versieren! Tis toch done tussen jullie so!". Ik keek d'r aan en zei nog "ik doe wat ik wil en laat toe wat ik wil dus moei je niet". Na die zin vertrok ik gewoon naar huis.
Pov Emma:
Ik zag hoe Caro boos naar huis ging. Ik was kwaad, kwaad op mezelf omdat ik deze ruzie veroorzaakt had. Ik ging ook maar naar huis. Eenmaal thuis besloot ik Caro een berichtje te sturen.
Emma
Hey meid..
Sorry.. ik heb mij echt rot gedragen.. ik weet zelf ook niet waarom ik zo reageerde op Vince en al helemaal niet waarom ik zo fel op jou was..
Sorry..Caro
Hey!
Tis oké, gewoon laat het niet meer gebeuren.. kwil deze vriendschap niet kwijt🫶🫶Emma
Dees gebeurt nooit meer 🫶🫶Ik was opgelucht, en ging ook slapen meteen.
Dag erna
Ik werd wakker met een onrustig gevoel.. geen idee wat er was maar ik had geen goed gevoel bij deze dag. Ik maakte me klaar en vertrok gewoon naar school. Op school ging ik naar Caro, maar toen ik naar haar toe wou lopen hield Scott me tegen. Hij zei dat hij wou praten, dus volgde ik hem.
Pov Caro:
Ik zag hoe Emma achter Scott liep richting de gangen, ik ging stiekem achter hen aan want er stroomde een jaloers gevoel door me lichaam. Scott en Emma waren aan het praten achter een muurtje, ik zag alles maar verstond niet wat ze zeiden. Maar wat ik toen zag brak mijn hart..