#Kus

162 3 3
                                    

Pov Caro:

Ik zag Emma kussen met Scott..
Men hart brak, ik wou weglopen dus draaide me om maar ik botste tegen de kar van de poetsvrouw en dat maakte redelijk wat lawaai, ik keek achter me en zag hoe Scott en Emma hun blik op mij gericht werd. Ik liep gewoon weg. Ik wou niet langer hen samen zien.

Pov Emma:

Ik zag hoe Caro weg liep, ik zei tegen Scott dat ik naar Caro ging. Toen ik bij Caro aankwam keek ze me niet eens aan. Ik was bang, bang dat ze boos of zo ging zijn. "Caro ik uhm sorry, dat met Scott dat betekende niets ofzo", begon ik stotterend maar ik werd snel onderbroken door Caro, "je moet je toch niet verontschuldigen? Als jij gelukkig bent is dat toch u keuze? Ik heb daar niets mee te zien hé". Ik wou uitleggen dat het niets betekende maar Caro vertrok al.

Pov Caro:

Ik vertrok naar huis, en dacht na over vandaag. Ik was jaloers op Scott en Emma. Ik twijfelde hier al langer aan maar zou het echt kunnen zijn.. ben ik verliefd op Emma? Ik wou hier niet langer over nadenken, ik wil het niet! Ik wil niet verliefd zijn op Emma, ze is me beste vriendin! Ik dacht na, hoe weet ik zeker of ik verliefd ben op haar.. voelt dat anders dan bij een jongen?..
Ondertussen kwam ik thuis en ging ik naar mijn kamer en ging meteen slapen, ik had niet eens zin om te eten.

Pov Emma:

Ik ging jankend op men bed liggen thuis.. ik voelde me kut. Ik kreeg niet eens de kans uit te leggen wat die kus voorstelde. Die kus stelde niets voor, die was om Scott te helpen.. niet meer dan dat! Ik wou dat Caro dit wist maar ik ben bang dat ze nu niet wilt praten..

Nieuwe klasgenote?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu