#3Daagse

143 2 1
                                    

Pov Emma:

Ik kuste haar, dit keer was ik zeker ik wou haar. Enkel haar.
Iedereen keek ons aan dus ik zei kordaat 'ja wa jaloers?'.
Iedereen ging rustig verder met hun andere dingen. 

Pov Caro:

Ik en Emma zijn nu ondertussen een goei dikke maand samen. Ik ben dolgelukkig met der. Vandaag vertrekken we met de klas op een driedaagse bosklassen.
Op de bus werd er duidelijk gemaakt dat we niet zelf mochten beslissen met wie we op de kamer lagen. Meneer Botty nam een lijst waarin alles stond van de kamer verdeling. Ik mocht met Maria, dit vond ik echter helemaal goed. Emma daarin tegen die slaapt op een kamer met Merel.  Merel was al drama aan het maken dat ze volgens haar woorden niet met een gay meisje op de kamer wilde ondanks ze bang is van dat 'soort'. Meneer negeerde het gewoon.

Pov Emma:

Ik ging men spullen uitpakken. Ik trok mijn kleerkast open en zag dat Merel geen plek voor mijn kleding had overgelaten. Ik keek der aan en ze zei al snel dat ze me niet wou in deze kamer.

Einde van bosklassen

We zaten op de terug weg naar huis. De 3 voorbije dagen waren een hell voor mij. Merel probeerde me steeds terug klein te krijgen, verwijte me vanalles..
Ik werd terug onzeker.. onzeker over de relatie met Caro..
Ik heb der bewust wat aan de kant geschoven dankzij Merel. Ze merkte dat er iets was maar ik snauwde haar steeds af.
Ben ik wel normaal? Is het normaal dat ik op een meisje verliefd ben? Ondertussen kwamen we op school aan maar de vragen bleven door mijn hoofd flitsen. Ik was bang voor de relatie..
Zelfzeker maar toch ook weer bang stapte ik op Caro af..

Nieuwe klasgenote?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu