#TochNietZoStoer

159 1 3
                                    

Pov Emma:

Ik kuste Caro in het midden van de speelplaats, iedereen keek naar ons. Ik voelde me knalrood worden, ik schaamde me..

Pov Caro:

Ik was opgelucht maar merkte dat Emma zich schaamde ofzo..

Pov Emma:

'Uhm sorry', zei ik en ik ging meteen naar de wc's. Ik wou dit wel maar ik durfde niet, ik ben bang in de steek gelaten te worden.

Pov Caro:

Ik liep achter Emma aan, ze zag er zo sad uit.. het viel oprecht hard op en ze uitte niet zo vaak haar gevoelens. Ik begon met haar te praten..

C: Emmatje wat is er
E: Niks
C: Ik ben niet blind eh
E: Ik heb me vergist Caro, ik ben niet verliefd op jou!
C: Dat of je durft het niet te uiten
E: Ik ben niet verliefd Caro
C: Wees wel eerlijk eh
E: IK ZEG TOCH DAT IK NIET VERLIEFD BEN OP JOU OF IEMAND ANDERS!! EN AL ZEKER NIET OP EEN MEISJE!! EN HOEZO ZOU IK OP JOU ZIJN, LIKE OP JOU!? NEE DANKU

Na dat liep ik gelijk weg, ik was gekwetst door Emma.

Pov Emma:

Toen Caro wegliep sloot ik mezelf op ik de wc. Ik was boos, boos op mezelf dat ik zo hard uitvloog op Caro! Ik hou van haar maar ik wil niet gekwetst worden..  ik barste in tranen uit op de wc. Na een 5-tal minuten ging ik de wc uit en keek ik in de spiegel. Ik probeerde te verbergen dat ik gehuild heb maar heel mijn mascara was uitgelopen. Op dat moment kwam ook Merel en haar bende binnen. Toen Merel zag dat mijn mascara uitgelopen was begon ze te praten, 'Awel heeft stoere Emma gejankt?'. Ik wou dit negeren en de wc uitlopen, terug naar buiten maar Merel trok zo snel als ze kon een foto van mij en zette het online met de caption ons stoere Wolfs blijkt toch niet zo stoer te zijn.
Ik werd woedend...

Nieuwe klasgenote?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu