Eril (Vampir)
Yanımda uyuyan kocama bakıp, ortaya istemsizce çıkan sivri dişlerimi yaladım.
Onu ilk gördüğüm zamanları hatırlıyordum da, tam o zaman onun, benim hayatımın merkezine gireceğini anlamıştım ve gözlerimi üstünden hiçbir şekilde ayırmamıştım. O ise, beni görmemiş kendi halinde takılıp işini yapmıştı.
İki gün önce herkesten sakladığım- çalışanlarım ve arkadaşlarım hariç- benim sırrımı öğrendiği için biz zoraki bir şekilde evlenmek zorunda kalmıştık ve bundan pek şikayetçi değildim.
Eninde sonunda onunla bir geleceğim olacağının farkına çoktan varmıştım ama bu kadar erken olacağını fark edememiştim.
Bizim vampir ırkında şöyle kötü bir gelenek, büyü ya da bahtsızlık vardı...
Kim, vampir olduğumuz ile alakalı sırrımızı öğrenirse onunla evlenmek zorundaydık, o kişi de buna boyun eğip sırrı kimseye anlatamazdı çünkü vampir ile evli olmuş oluyordu ve ölüm korkusu daha ağır basmış oluyordu...
Evet kulağa saçma geldiğinin ben de farkındaydım ama kural kuraldı ve yıllardır bu böyleydi...
Arkadaşlarımın yarısı bu şekilde evliydi ve en yakın arkadaşımda bu durumdan isyan etmişti çünkü kocası ile bu konu yüzünden evliydi ve sürekli kavga edip duruyorlardı. Eğer evlenmeselerdi ikisi de ölecekti çünkü vampir kuralları böyle ön görüyordu.
Herkes kendi canını sevdiği için evlenmeyi kabul ediyordu ve böylelikle nesillerimiz devam ediyordu, insan-vampir ilişkileri de söz de güçlenmiş oluyordu.
Öyle filmlerdeki ya da dizilerdeki gibi kan içmiyorduk veyahut saçma sapan şeylerimiz yoktu. İnsanlar gibi yaşıyorduk ve normal bir şekilde yemek yiyip içiyorduk, Sadece insanlardan daha güçlüydük ve onlardan az uyuyorduk diğer her şeyimiz neredeyse aynıydı.
Bir de bir yara ya da darbe aldığımız zaman saniyesinde, dakikalar içinde iyileşiyordu.
Ölümsüzdük ama bu olayı pek sevmiyordum çünkü sevdiğim herkesin ölümüne şahit olmuştum...
Ahves'in ölmesine katlanamazdım ama onu vampir yaparsam buna gerek kalmazdı.
En yakın arkadaşımın kocası da insandı ve oldukça fena bir varlıktı, kendisine bir şey yaptıramazdı ve beş dakika bile normal bir şekilde bile konuşamıyorlardı.
O da haklıydı çünkü yakın arkadaşım fazlasıyla yavşak bir tipti ve onların arasında kalmak en son isteyeceğim şey bile değildi.
İkiside birbirinden ölümüne nefret ediyorlardı ama ikisi de birbirine muhtaçlardı...
Arkadaşım Gece vampir olmasına rağmen benden biraz daha farklıydı ve kocası Ulaş'dan sürekli kurtulma planları yapardı ama bunu başarabildiği pek söylenemezdi çünkü işin sonunda birbirlerine daha sıkı bağlanıyorlardı sadece ikisi de bunun farkında değillerdi.
Ulaş ise Gece'yi ne kadar takmıyormuş gibi gözükse de öyle değildi. Gece'yi önemsiyordu ve onu delirtmeyi çok seviyordu, onu seviyor muydu emin değildim çünkü insanları fazla anlayamazdım...
Bizde ise durum daha farklıydı, kocam dediğim adam çok iyi biriydi ve bardağın her zaman dolu tarafından bakmayı iyi bilirdi, kriz anlarını çok iyi yönetirdi ve her zaman sakinliğini korurdu.
Sırrımı öğrendiği zaman da sakinliğini korumuş hiçbir şekilde karşı çıkmamıştı. Ulaş'ı tanıdıkça kocama şükür etmiştim çünkü Gece ve Ulaş'ın evliliği bile sorunlar halinde olup birbirlerinin kafalarını yarmışlardı...
O yüzden yanımda uyuyan adama şükür ediyordum...
Çoğu insanların nasıl biri olduklarını çok kısa sürede hemen anlayabiliyordum ve yanımda, kollarımın arasında uyuyan adamı da çok iyi bir şekilde anlamıştım.
Her şeyi kendi halinde yaşayan aşırı derecede kıskanç bir adamdı.
Kıskandığını dışarıya yansıtmamak için uğraşırken oldukça büyük bir çaba sarf ediyordu ve ne yazık ki başarılı olamıyordu.
Kıskandığı zaman huysuz birine dönüşüp daha önce yapmadığı -Tatlı ve eğlenceli- davranışlarda bulunuyordu ve sürekli dudaklarını büzüp ısırıyordu.
İstemsizce yaptığı davranışlar beni benden alırken onun suyuna gitmekten başka bir şey yapmıyordum ve tatlılık komasına girmem an meselesi oluyordu.
Evet onu çözmüştüm ve o da beni kısmi anlamda çözmüştü. Bu evde kahya olarak girmesine rağmen daha çok benim özel asistanım gibi olup çıktığı için sırrımı da öğrenmişti.
Elimle gözlerine düşen birkaç parça tutam saçı yavaş bir şekilde çektiğim zaman Ahves derin bir nefes alıp bana daha çok sarılmıştı, onun sarılması ile istemsizce birden bire çıkan vampir dişlerim canımı acıtmıştı.
Sanırım bu şeylere alışmam gerekiyordu.
***********
Ahves: Cesur, kahraman, yiğit.
kâhya : çiftlik, ağa konağı gibi yerlerde bir ücret karşılığında işleri çekip çeviren, işleri ve çalışanları yöneten kimse.
Eril ve Gece Vampir
Ahves ve Ulaş İnsan
Eril seme x Ahves uke
Gece seme x Ulaş uke
Birkaç bölüm sonra Arat ve Yankı shipi çıkacak.
Arat vampir x Yankı insan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir / bxb (Mpreg)
FantasyAşk acısı öyle zor geliyormuş ki aslana, Keşke demiş aslan, Keşke öldürseydi bu kuzu beni, Kendine aşık etmek yerine.