#3

552 19 1
                                    

Yorum ve oylama yapmazsanız artık bölüm gelmiyecektir bilginize!!!
______________________________________________________________

Chae~

Jennie'den artık bıkmıştım, beni eskisi gibi sürtüğü yapmak istiyor yani tekrar sikip atmak istiyor.

Ama bu asla olmicak bunları düşünmeye son verip masanın üzerinde duran telefonumu alıp saatte baktım saat 8.04'tü, yataktan kalktım ve banyoya girdim elimi ve yüzümü yıkayıp banyodan çıktım.

Kahvaltı edicek halim yoktu o yüzden üstüme beyaz bir krop altıma da siyah bir mini etek giğdim.

Çekmece duran makyaj çantamı kapıp banyoya doğru ilerledim, banyoya varınca hemen makyaj çantasında olan nemlendiricimi çıkarıp sürdüm ardından da göz altlarıma kapatıcı sürdüm kapatıcıyı bolca sürmüştüm çünkü dün gece ağlamaktan göz altlarım morarmıştı fondotene ihtiyaç duymayıp pembe bir ruj sürdüm ve odadan dışarı çıktım.

Daha dersin başlamasına bi 18 dakika falan vardı ama şimdiden çıkmak istemiştim hem biraz temiz hava da alırdım.

Bahçede yürürken Soo-jin ile karşılaştım o ve arkaşlarıyla bana doğru yaklaşmaya başladılar yolumu değiştirip yürümek istediğimde birden kolumun tutulmasıyla birlikte geriye doğru çekildim.

Soo-jin kolumu tutup beni ağaca doğru fırlattı.

Soo-jin çenemde tutup alayla yüzüme baktı"aaa baksanıza bizim sürtük de burdaymış."lia ve garam kıkırdamaya başladı.

Soo-jin elini çenemden çekti bende bunu fırsat bilip onu hızlıca ittip okulun içine doğru koşup sınıfa girdim.

Eskiden jennie'yle ne zaman tartışmak bana çok güçsüzsün derdi galiba haklı ben kendimi bile savunamayan biriyim jennie haklı ben bir sürtüğüm.

Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde tuvalete doğru koştum.

Ağlamaya başlamıştım, dakkilarca tuvalette ağlamıştım, o kadar ağlamıştım ki gözlerim kıpkırmızı olmuştu ağlamaktan.

Derse giremeyecek kadar yorgundum o yüzden yurda doğru yürümeye başladım, yolda yürürken jennie'yi gördüm ahh lanet olsun sadece yurda gidip yatıp zıbarmak istiyorum.

Jennie, hızlı adımlarla yanıma yaklaştı ve kolumu tutup beni bir ağaca yasladı ne olduğunu anlamadan dudaklarıma kapandı.

Karşılık veremeyecek kadar yorgundum, pes etmiştim artık hiçbir şeyle mucadele etmek istemiyorum.

Jennie, karşılık vermem için üst dudağımı dişlediğinde inledim galiba en sonunda jennie'nin beni tekrar sikip atmasına izin vericektim.

Jennie benden ayrılıp yüzüme baktı, kolumu tutup sıktı"sürtüğüm olucaksın chae yoksa yaptıklarını birer birer ailene söylerim."

Başımı bir süre yere eğdim ve ağlamaya başladım sonrada jennie'nin yüzüne acınacak bir şekilde bakmıştım, burnumu çektim ve sadece başımı salladım.

____________________________🍥_______________________________

Ben yazmak için şeyler uyduruyorum
siz ise sadece okuyorsunuz
Ohh gel keyfim gel

Neyse sizi seviyorum bayy bu arda
Semejen ile kalın💋

°Bully And A Little Girl°𝑗𝑒𝑛𝑙𝑖𝑠𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin