Lalisa~
20 dakikadır beni odama getiren kızın odasının kapısının önündeydim.
Tamam kabul ediyorum onları dinlemek yanlış ama onlar az önce sevişiyorlardı hem de içerden birisinin inleme sesi geliyordu.
Ahh tanrım bu utanç verici bir şey, şevişmelerinin bittiğini anladığımda ise hemen odama kaçmıştım.
Sonuçta beni görseydiler benim için hiç iyi bir şey olmazdı, yani en azından ben öyle düşünüyordum.
Yatağımın üstünde otururken oda arkadaşım olacak kız girdi içeri onun içeri girmesiyle ben de ayağa kalktım.
-şey
Bana kızgınca baktı"ney?"
Ellimi ona doğru uzattım"ben lalisa."önce elime sonrada bana baktı ve dudağı yana doğru kıvrıldı. " jennie."aynı şekilde Ellimi tutup sıktı.
Ellimi bırakıp bana doğru baktı" oda hakkında bilgi vermeme gerek yok galiba."
-yani gerek yok gibi
"peki o zaman ismin Lisayı değil mi."
Lisa mı ismim aslında lalisaydı ama lisa demesi çok hoşuma gitmişti galiba artık insanların bana lisa demesini isteyeceğim.
"herşey yolunda mı ımm şey lisa"
-Ahh evet ismim lalisa ama sen bana az önce dediğin gibi lisa diyebilirsin.
Bana garipce baktı"peki lisa"
°°°
Açıkçası pek uzatmak istemiyorum o yüzden 2 gün sonra;Jennie~
Bir hafta sonra bugün yeni okula gidecektim açıkçası pek de heyecanlı değildim çünkü neden heyecananlamayın ki
neyse ne kalkıp banyoya girip rutinlik şeylerini yapıp banyodan çıktım ve dolaptan okul formamı çıkardım.Ben hazırlanana kadar Lisada hazırlanmıştı birlikte okula doğru yürürken chae de yanımıza gelmişti.
Önce lisa'ya sonra da bana baktı"jennie oluyor burada."
-lisa sen git biz gelicez birazdan
Lisa beni başıyla onaylayıp yanımızdan gitmişti okula doğru yürümüştü.
-ne var yine chae
"senin aklın başında mı jen o kız burslu ona zorbalık yapmak yerine onunla geziyorsun onun zorbası olmak yerine onunla aynı odada kalıyorsun aklını mı kaçırdın sen."
-sanane chae sanane seni ilgilendirir mi hayır.
"neden bana böyle davranıyorsun jennie anlayamıyorum sana ne yaptığımı da bilmiyorum daha doğrusu bunun sebebi ben miyim onu da bilmiyorum."
Chae'ye karşı göz devirdim"ona karşı 'zorba' olmamı istiyorsan olurum chae ama unutma ki artık seninle benim arama artık eskisi gibi olamaz ve olmiyacak da."
Chae'yi arkamda bırakıp okula doğru yürüyüp sınıfa girdim sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu.
Lisanın yanına yürüyüp yanında durdum o da kafasını kaldırıp bana baktı.
-burası benim yerim lalisa, çık yerimden.
Herkes bir bana birde lisaya bakıyordu.
O sırada chae sınıfa geldi ve çantasını kainin sırasına koydu.
Lisa hala anlamamış gözlerle bana bakıyordu.
-anlamıyorum musun sen lalisa kalksana yerimden!
"o-peki ben nerede oturacağım?"
Kahkaha attı"şeyde oturabilirsin mesela bahane nerede oturursan otur ama burada oturamazsın burası benim yerim."
"bence birlikte oturabiliriz"
Sınıftaki herkes kahkaha attı aralarından biri konuştu"hahh kim jennie'ye birlikte oturabilir mi dedi az önce"herkes tekrar gülmeye başladı.
-herkesi duydun şimdi kalk yerimden..
Hiçbir şey demeden çantasını alıp yanımdan kalktı.
Ders başlamıştı ders boyu kainin gözü hep lisanın üzerindeydi zil çaldığında ise kai hemen lisanın yanına gitmişti.
-kai bir gelsene sen benimle.
Kai hiçbir şey demeden arkamdan gelmişti birlikte sınıfı dışına çıkmıştık çıktığımızda ben direkten kainin yakasına yapışmıştım.
-bana bak kai lisa dan uzak durucaksın o benim anladın mı!
Alaycı bir ifadeyle bana baktı"hahh gerçekten mi"yüzünü yüzüme yaklaştırdı."o senin değil jennie bir şeyleri sahiplenmeyi bırakmalısın artık."
Sınıfa yürürken arkasını döndü"veya paylaşmalısın."dedi kıkırdayarak.
Sinirle ayağımı yere vurarak sınıfa girdim.
Kai tekrardan lisanın yanındaydı, lisanın yanına doğru yürüdüm ve onu kolundan tutum.
"j-jennie ne yapıyorsun"
Hiç bir şey demeden onu tuvalete doğru götürdüm ve onu duvara yasladım.
Kainin de bizim arkamızdan geliceğini bildiğim için bekledim kainin geldiğini gördüğümde ise hiçbir şey demeden lisanın dudağına yapıştım.
Karşılık vermesi için üst dudağımı dişledim.
Bunu sadece kainin lisanın benim olduğunu bilmesi için yapmıştım.
Kainin gittiğini gördüğümde ise dudaklarından ayrılmıştım.
Lisa bana tuhaf bir şekilde baktı"ne yapıyorsun sen jennie"
Üstümü başımı düzeltip ona baktım"iyiyim sen ne yapıyorsun"
"sen delirmişsin"gideceği sırada onu kolundan tutum ve tekrardan duvara yasladım.
Alayla güldüm" Ahh lisa seni burada sikmediğime dua etmelisin bence."
"siksene bir çok merak ettim ya!"
Ona kızgınlıkla baktım"kendin kaşındın."onu bir tuvalet kabinine sokup tekrardan dudağına yapıştım.
Dudağından ayrılıp ses çıkarmasın diye ellimle ağzını kapadım.
_______________________________🍥____________________________
Diğer bölüm biraz smut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Bully And A Little Girl°𝑗𝑒𝑛𝑙𝑖𝑠𝑎
Kısa Hikaye"Her zaman benim sürtüğüm olarak kalıcaksın lalisa bunu unutma" Semejen Ukelisa Başlangıç tarihi:08/06/2023 Bitiş tarihi:30/07/2023