#4

555 18 5
                                    

Chae~

Sabah alarmımın çalmasıyla uyanmıştım, yanımda yatan jennie'ye göz gezdirip yataktan çıktım, bugün kesinlikle okula gitmeliyimdim.

Jennie'de zaten iki gün sonra tekrar okula gelicekti.

Kendi kendime düşünmeyi bırakıp çabucak hazırlandım ve okula doğru yürümeye başladım.

Yavaş yavaş yürürken koşarak yanıma gelen arin'ne baktım, nefes nefese yanımda durdu.

Arin, bizim sınıftandı, pek konuşmayız aslında ama onu severdim o iyi biriydi.

-ne oldu arin

Arin, beni durdurarak konuşmaya başladı"bizim sınıfa yeni kız gelmiş, hani o tayladlı olan."

Oflayarak ona baktım"iyi de bundan bize ne?"

Arin, kaşlarını çatıp bana baktı"ne demek bize ne salak kız çok güzel, dikkat et de jennie'yi elinden kapmasın."

-off Arin o kız burslu olarak geldi bu okula, jennie ona bakmaz.

Arin, kaşlarını yukarı kaldırdı"peki sen bilirsin, haa bu arada kızın ismi lalisa haberin olsun."

Diyip yanımdan uzaklaştı.

Demek lalisa, off aman banane umrumda değil.

Ağır adımlarla sınıfa doğru yürümeye başladım, kız sınıfta değildi muhtemelen müdürün odasındaydi, bilirsiniz ya sınıfını öğrenmek için falan.

Aslında çok saçma kızın en başından beri bizim sınıfa geliceği belli ne diye müdürün yanına gidiyor ki.

Yerime oturur oturmaz Arin yanıma geldi, bu günlerde fazla yakınız.

Arin"dün niye okula gelmedin?"

-şey

Arin, kaşlarını kaldırarak bana baktı"ney?"

-hıh- yani sey uyuya kalmışım.

Arin, bana karşı dudak büzdü"sen öyle diyorsan."

Yanımdan kalkıp yerine geçti, tam o sırada hoca ve galiba lalisa geldi kızı hiç görmemiştim ama bu olsa gerek.

Herkes ayağa kalktı bende tabii kalktım, hoca eliyle 'oturun' işareti yapınca hepimiz yerimize oturduk.

Hoca bize bakarak lalisa'yı gösterdi"bu yeni sınıf arkadaşınız lalisa."

Herkes birden bire gülmeye başladı," noldu çocuklar komik birşey mi var, bize de söyleyin bizde gülelim."diyince herkes gülme kesti.

"kızım sende boş bulduğun bir yere otur." diyince lalisa kafasını salladı ve boş bulduğu bir yere oturdu.

Kai'nin önüne oturdu, kai de bunu fırsat bilip kafasına kağıt fırlatı"seni sürtük, niye bizim ülkemize geldin."

Lalisa hiçbir şey diyemedi sadece başını eğip önüne doğru baktı.

Kafasını kaldırdığında gözlerinin dolu olduğunu gördüm.

Kai'ye bakıp fısıldıyarak"hey kai yer değiştirmeye ne dersin."

O da bana karşı fısıldayarak"iyi olur hem şu sürtükten de kurtulmuş olurum."diyince ikimiz yer değiştirdik.

Zil çaldığında dışarı çıkıcağım sırada kolumdan tutulmam ile durdum kolumu tutan kişiye baktım bu lalisa'ydı.

Lalisa bana masumca baktı" ben teş-"

Kolumu hızlı bir şekilde geriye doğru çektim" seni sürtük bırak kolumu."

Diyince bana şaşkına baktı, ona göz devirip sınıftan çıktım.

°°°

Çıkış saati gelmişti, son olan olaydan sonra lalisa'yla hiç konuşmamıştık.

Çantamı alıp yurda doğru yürürken arkamdan birisinin gelmesiyle irkildim, Ahh tekrar lalisa.

Bana gülerek baktı"selam ben lalisa."

Tek kaşımı kaldırarak ona baktım"ne istiyorsun lalisa."

Bana bu sabahki gibi masumca baktı"şey ben odamın neresi olduğunu bilmiyorum da bana söyleyebilir misin?"

-niye başkalarından istemiyorsun?

"şey buradaki herkes soğuk davranıyor istiyebileceğim tek kişi sensin."

Göz devirip ona baktım"odq numaran kaç lalisa."

Daha da çok gülerek bana baktı"yani göstericek misin?"

-fikrimi değiştirmeden oda numaranı söyle.

"496"

Demesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı tanrım bu jennie'nin odasının numarasıydı.

Bana şaşkınca baktı"bir şey mi oldu?"

Kolunu tutarak"oda numaranın bu olduğuna emin misin?"

Önce koluna sonra da bana baktı" evet, niye ki"

-pekala hadi odana gidelim.

Onu çekiştirerek yurda kadar getirdim ve birlikte jennie'nin odasına çıktık.

Kapıyı çalmadan içeri girdim Jennie'de telefonuna bakıyordu biz içeri girdiğimiz sırada telefonunu indirip bize baktı.

"ne var chae!?"

Lalisa'yı içeri iterek"bu senin yeni oda arkadaşın lalisa"

Jennie bana doğru baktı"ne demek yeni oda arkadaşın bu senin yeni oda arkadalın lalisa, delirdin mi sen?"

-hayır gayet iyiyim.

"belli zaten, sen odana git chae bunları senin odanda konuşuruz."

Göz devirerek odama doğru gittim.

Odama vardığımda jennie'yi beklemeye başladım yaklaşık bir 5 dakika sonra yanıma geldi.

Kapıyı kilitleyip yanıma geldi, ayağa kalktıp"ne oldu yeni oda arkadaşınla kaynaşabildiniz mi bari."

"sus chae beni deli etme."

-edersem ne olur.

Jennie beni kendisine çekti"sen kaşındın"diyip boynumu sertce emmeye başladı arada bir dişlediği için de canım çok yanıyordu.

___________________________🍥________________________________

Diğer bölüm smut isteyen okumasın.

°Bully And A Little Girl°𝑗𝑒𝑛𝑙𝑖𝑠𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin