Jennie~
Şu anda chae'nin odasındaydık hem chae'ye hem de yeni gelen kıza kızgınım bu yüzden chae'yi çok sert bir şekilde becericektim.
Chae'de baya istekliydi galiba hemen inlemeye başladı.
"a-ah jennie"
Onu yatağa itip üstüne çıktım.
-didlon yokmu chae?
"v-var en sonuncu çekmecede."
Üstünden kalkıp çekmecede didlo'yu almaya gittim.
Didlo'yu alıp chae'nin yanında durup kıyafetlerimi çıkardım onunkileride çıkardığımda üstüne çıktım alt dudağını emmeye başladım.
"ımmh jennie biraz hızlı ol!"
Onu dinlemeyip dudağını bırakıp boynuna geçtim o inlerken bende boyuna özenle iz bıraktım.
Dilimle göğüslerinden vajinasına kadar çizgi çizdim ve dilimi vajinasında gezdirdim.
Buna ihtiyacı varmış gibi kendisini dilime doğru itti dilim içine girdiğinde ufacık bir inleme bıraktı.
Dilimi içinden çıkarıp iki parmağımk ağzına soktum.
Büyük bir açlıkla iki parmağımı emerken ben de didloyu vajinasında gezdiriyordum.
İki parmağımı da ağzından çıkarıp içine gönderdim alışmasını beklerken birden kendini parmaklarıma doğru itti.
Parmaklarımı içinden çıkardığımda didloyu içime gönderdim sonrasında ise chae'nin içine gönderdim.
İçinde sadece beklerken suratında baktım ve baş parmağımla suratını okşayıp içinde yavaş bir şekilde gel git yapmaya başladım.
Gel gitlerimi hızlandırdığım an çığlık atarcasına inlemeye başladı.
-adımla inle chae.
"h-hayır"
Daha da çok hızlanıp"sana adımla inle dedim"
Çığlık attmıştı, hızımı daha da hızlandırıp dudaklarına yapıştım.
Chae dudaklarıma zarar vericektim şekilde emiyordu dudaklarından ayrılıp inlemesine izin verdim.
"AHHHH J-JENNİE YA-VAŞLA"
"JENNİE GELİYORUM."
son vuruşları da yapıp içinden çıkmıştım içinden çıktığım an gelmişti titreyerek bana baktı.
Bende didloyu içimden çıkarıp kıyafetlerimi giydim ve odadan çıktım.
____________________________🍥_______________________________
Ihım Ihım nasılsınız? bölümü beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Bully And A Little Girl°𝑗𝑒𝑛𝑙𝑖𝑠𝑎
Historia Corta"Her zaman benim sürtüğüm olarak kalıcaksın lalisa bunu unutma" Semejen Ukelisa Başlangıç tarihi:08/06/2023 Bitiş tarihi:30/07/2023