#12

244 8 4
                                    

Chae

-sana dediğim gibi jennie içeri girdiği an sadece lisanın dudağına yapış.

"peki bundan benim çıkarım be olucak? "dedi miyeon chae'ye dönerek.

-dediklerimi yaparsan sana para vereceğim miyeon böyle anlaşmıştık.

Miyeon bana yaklaşmaya başladı.

"siktir et parayı bir kere de olsa seni dudaklarından öpmek istiyorum."

İç çekerek ona döndüm.

-peki miyeon.

Chae miyeon'nun dudağına yapıştı ama onları dinleyen bir lisa'dan habersiz bir şekilde yapıştı.

jennie~

-sen yaptın değil mi!

"neyi?"

-bilmiyormuş numarası yapma chae sen yaptın biliyorum.

"neyi yaptığımı söylersen evet diyeceğim."

-lisa Taylanda gitti

"bunun benle ne alakası var peki"

Kollarından tutup onu duvara yasladım.

-bana bak chae bana aptal rolü oynama!

"o sana anlattı değil mi!"

-sana hesap vericek değilim park.

"bunun hepsini bebeğimiz için yaptım."

-ne diyorsun açık konuş.

Gözleri doldu ve ellerini karnına sardı.

"h-hamileyim."

Bir adım geriledim.

"niye bu kadar şaşırdın."

-bu ne zaman oldu biz yakın zaman da hiç ilişkiye girmedik seninle chae.

"hatırlamıyor musun?"

Şaşkın bir şekilde bana baktı.

-hatırlasam sorar mıydım salak.

"sen sarhoş olduğun gece birlikte olduk ve ben hamile kaldım o geceden.

-hayır chae sen hamile olamazsın olsan da benden olamazsın hem sen demiyor muydun ben diğer kızlar gibi değilim diyen biz lisedeykende bir çok defa birlikte olduk ama hamile kalmadın şimdi neden kaldın benden olamaz.

Ellerimi tuttu, gözünden yaş gelmişti.

"jennie lütfen bırak bir bebeğimiz olsun sana bunu söylememeyi çok düşündüm ama yapamazdım elbet bir gün öğrenecektin bana gelip bu çocuk kimden dediğin zaman senden deseydim o zaman bana inanmazdın şimdi söylemek en doğru karardı benim için lütfen izin ver bir bebeğimiz olsun."

Elleriyle karnını okşadı.

"bana benzerse ismini ria koyarız sana benzerse jessi."

-peki chae ama bundan lisanın haberi olmasını istemiyorum telefon numaranı değiştir.

"peki jennie."

Sorumsuzluk böyle bir şey galiba değil mi çünkü ben tam da bunu yapmıştım sorumsuz olmuştum.

♡♡

Lisa~

Son günlerde pek iyi değildim artık taylanda taşınmıştım ama ailem beni kabul etmemişlerdi nedeni ise hamile olmamdı.

°Bully And A Little Girl°𝑗𝑒𝑛𝑙𝑖𝑠𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin