Chapter 38 ( Anxiety Attack )

962 100 82
                                    

Here is the chapter guys . Give response .

Remember good response lead to regular update .
______________________________________

GOENKA ENTERPRISES
AT KAIRAV 'S CABIN

Kairav was sitting in his and thinking about last day incident when he met Mihir Kapoor accidently .

It was yesterday day incident when kairav went to cafe in Delhi to meet designer which was suggested by one of his client . He was unaware that the designer is Mr mihir Kapoor .

Kairav was waiting for the designer to arrive . Soon designer arrive and join him .

Kairav ( get up and forward his hand for handshake ) - hello I am kairav goenka from goenka enterprises .

Mihir was surprise a little to heard name goenka enterprises .

Mihir - If I am not wrong Mr Manish goenka is a CEO of goenka enterprises Am I right ( kairav nodded ) ohhk then  how do you related to kartik goenka ?? 

Kairav ( looking confused ) - I am kairav kartik goenka son of kartik goenka and naira goenka . Do you know our family personally .

Mihir - well yes main jaanta hu kartik ko bhi aur naira ko bhi . Before your birth naira was designer and work for my brand. MK BAND

Mk brand Mk means Mr mihir Kapoor .

Mihir Kapoor naam tha uska jisko leke kartik ne shaaq Kiya tha naira pe . May be he thought ki tu bhi ussi ka beta hosakta hai recall kairav .

Just then mihir kapoor said .

Mihir - sorry meri wajhse aapka bachpan kharab huaa . Mujhe leke hi kartik ne naira pe shaaq kiya tha I am sorry for that aur meri wajhse hi tumhe papa ka pyar nahi mil paya Aaj taak bhi kyunki usse aaj bhi shaaq hai ki tum kahi mere bete toh nahi ho . Bahaut galat kiya kartik ne . He is scoundrel , Bloody idio....

Kairav ( intervene ) - enough mr Kapoor bahaut bol liye aap mere papa ke baare main . Mumma aur papa ke beech jo bhi huaa tha it's between them . You are no one to said anything about him . I will not tolerate a word against him .

Mihir - main toh baas pareshan hu tumhare liye . Kartik ne bahaut dukh diya hai tumhe ...

Kairav - kisne kaha aapse ki papa ki wajhse mujhe dukh mila . Hamra rishta kaisa hai yeh aapko jaane ki koyi zaroorat nahi hai aur main jaanta hu ki papa yeh sochna toh dur unke maan main yeh baat bhi nahi aasakti ki main unka beta nahi hu . Main unka tadpole hu aur yeh baat koyi nahi badal sakta hai . Papa ki galti thi . I know unhe woh sawal nahi puchna chaiye tha uske liye main unse naraz hu hurt hu par yeh baat nahi maan sakta ki unhe yeh shaaq hoga ki main unka beta nahi hu .

After said this Kairav get up and angrily Strom out from the cafe

Kairav open his eyes and start crying silently and remember his face and naira 's face .

Kairav pov

Main kya karu mujhe kuch samjh nahi aaraha main hurt hu naraz bhi hu aapse isliye nahi ki aapne mumma se sawal pucha isliye ki aapne woh sawal kaise puch liya mumma se . Kaise hogayi itni badi galti aapse .

Sirf uss ek sawal ki wajhse ham sab ko kitna kuch sehana pada specially mumma ko . How could I forget that . Kya beeti hogi mumma pe .

Pov end

When first kairav get to know from sheela he was blank and numb he didn't trust sheela but when Manish confirm that it is right after asking he was shocked as he can't believe that his father his idol can do such thing .

Bond Of Love Where stories live. Discover now