Okulların Tatile Girmesine Son 2 Hafta

6 2 0
                                    

Evet öyle . 2 hafta kaldı . Hocalar tatile çıktığı için artık okulda kafamıza göre takılıyorduk . Son 2 hafta kala odalar yavaş yavaş toplanır çünkü her sene odalar değişir . Bizde o yüzden dolapları yavaş yavaş kaldırıyorduk . 

Amy: Of ya seni çok özleyeceğim .

Ben: Bende seni ama 2,5 ay zaten .

Bizim okulda , okullar Haziranın 15'inde kapanır , Ağustosun 10'unda açılır . Aslında dersler Ağustosun 29'unda başlar ama  odalar ve adaptasyon işi için Ağustosun 10'unda açılır .

Ben: Yeni kişiler geliyor mu ?

Amy: Emily söyledi . 2 erkek 3 kız .

Ben: Hmm... Hangi güçlere hükmediyorlar ?

Amy: Bilmiyorum ama bizimkilerden farklıymış .

Ben: Of ben yaz tatilinde ne yapacağım ya ?

Amy: Ben kuzenlerimin yanına New York'a gideceğim .

Ben: İyiymiş . Benim annem ve babam ajan oldukları için ben en fazla evde oturabiliyorum . 

O sırada kapı çalar . Ben açarım . 

Ken: Selam Lora . Amy'le dışarı çıkacağız da hazırlandı mı ?

Ben: Evet , evet .

Amy: Selam Ken . Gidelim . Görüşürüz Bal .

Ben: Bay .

Giderler . Biraz sonra yine kapı çalar . Açarım . 

Kargocu: Merhabalar Lora Loneir'e .

Ben: Buyurun benim . 

Kargocu: Kargonuz varda . Şuraya bir imza alabilir miyim ? 

Ben: Tabi ki .

Kargocu: İyi günler .

Kapıyı kapatırım . Ve kargoyu açarım . Bir kutudur . Kutuyu açar açmaz bir not görürüm .

                                                            ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Selam Lora ;

İlk başta , geçen gün ki tavrım için beni affet . Sadece biraz kızgındım . Okuldan biraz erken ayrılmam gerekiyordu . Annemler tatile gideceklermiş . Hem geçen gün ki tavrım için , hem de Ateş Gününde gelemediğim için bir özür hediyesi . Seneye görüşürüz :)

                                                                                                                                                      Sevgiler Zeck 

                                                          ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Çok merak ettim hemen açacağım . İçinden bin bir türlü hediye çıktı .

Tarot Falı

Tarot Falı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kötüler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin