Erken saatlerde uyandım 05.30 gibi . Ben uyandığımda feribot hareket etmiyordu . Merak ettim ve kaptanın yanına gittim .
Ben: Merhaba kaptan . Durduk mu ?
Kaptan: Yok durmadık . Vardık .
Ben: Aman tanrım dışarı çıkabiliyor muyuz ?
Kaptan: Evet bende tam onu anons edecektim oteliniz hemen karşıda çıkıp otele geçebilirsiniz .
Ben: Çok teşekkürler .
Koşa koşa kızların yanına gittim .
Ben: Kızlar uyanın vardık .
Amy: Ciddi misin ? Koşun otele .
Telefonumu aldım ve Leo'ya mesaj attım .
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ben: Merhaba ölüm bey günaydın .
Leo: Merhaba ateş hanım size de günaydın .
Ben: Rahatınızı bozacağım ama varmışız efendim .
Leo: Oha ciddi misin ? Hemen geliyoruz :)
Ben: Tamam hızlı olun :)
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
biz kızlarla hemen dışarı fırladık . Burası tam bir cennetti . Bizim üstümüzde pijama vardı o yüzden bavuldan mayolarımızı aldık ve giyindik . Sonrada gemiden ayrılıp tatil otelimize girdik .
Ben
Emily
Amy
Biz odamızı doğru giderken erkekler otele geldi .
Leo
John
Ken
Zeck
Biz resepsiyona geldik .
Ben: Merhabalar oda anahtarımızı alabilir miyiz ?
Resepsiyon: 7 kişilik oda değil mi ?
Ben: Ev.... NEE !
Resepsiyon: Hanımefendi sizin kaydınız 7 kişilik oda olarak ayarlanmış .
Ben: Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz ? Peki oda ki cinsiyet ayrımı nasıl yapılmış ?
Resepsiyon: 7 genç , Kötüler Okulu Kazananlar için ayırtılan özel oda 4 erkek , 3 kız .
Amy: Bu demek oluyor ki..... erkeklerle kalacağız ?
Emily: Bu berbat bir şey .
Biz konuşurken erkekler geldi .
Amy: Bu odaları siz mi ayırttırdınız ?
Ken: Yooo , Bayan Chloé ayırttı .
John: Arkadaşlar az önce Bayan Chloé'le konuştum . Dedi ki " Başka oda kalmadığı için hepinizi aynı odaya koydurttuk."
Leo: (belli etmeden sırıtarak) Yapacak bir şey yok . Kalacağız mecburen .
Emily: Kızlar Leo haklı şuanda karşı çıkamamayız ayrıca tatilin keyfini çıkaralım yani .
Ben: İyi o zaman geçelim .
Oda kocamandı . Denize sıfırdı ve çok güzel bir görüntüsü vardı . Yavaş yavaş yerleşmeye başladık . Kaldığımız otelde yemek servisi yok onun yerine mutfak var yani kendi yemeğimizi kendimiz pişireceğiz . Burada da Amy devreye girecek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötüler Okulu
General FictionBabası ve annesi uluslararası ajan olan Lora , Kötüler Okuluna öğrenci olarak seçilir ve macera başlar... umarım beğenirsiniz <3