(Yine uzata uzata yazmadım buradan devam)
Okula geldiğimizde çok yorgundum . Gece'nin üçünde geldik .
Bayan Chloé: Merhabalar gençler . Tekrar hoş geldiniz . Siz şimdi yorulmuşsunuzdur . Odalarınıza geçin .
Hepimiz odalara geçtik . Yalnız bir sorun vardı . Sanırım feribotta çok içtik . Odaya geldiğimizde kafalar fişek gibiydi .
Amy: Lora... bizim odanın çatısı varmıydı ya ?
Ben: Bilmem Amy varmıydı .
Amy: Bla...bla...bla...bla...
Ben: Amy çok güzel şarkı söylüyorsun .
Amy: Bu şarkı değil salak . İspanyolca merhaba demek .
Ben: Haa... bla...bla...bla...bla... Amy
Amy: Bla...bla...bla...bla... Lora .
Ve sonrasını hatırlamıyorum . Sabah olunca anca kendimize gelebilmiştik .
Amy: Lora kalk geç kalıyoruz derse .
Ben: Yine mi yaa ?
Hemen giyindik . Ayrıca yakın zamanda da balo olucağı için kıyafet seçmemizde gerekiyordu . Ama şuan derse gitmemiz lazım .
Ben
Amy
Dersimiz nasıl kötü olunur ?
Sınıfa girdiğimizde herkes vardı ve erkekler gülüyordu . Emily yanını işaret etti .
Bayan Mary: Geçin yerlerinize kızlar . Neyse devam arkadaşlar . Bu arada Müdür Hanım size bişey duyurmamı istedi . Biliyorsunuz ki 4 gün sonra Balonuz var . Baloya çiftle gidilecektir . Bayan Chloé eski balolar gibi eğlenceli ve heyecan verici hoş bi balo olmasını istiyor o yüzden ERKEKLER , ne yapacağınızı biliyorsunuz .
Sınıftaki tüm erkekler: Peki...
Bu arada kombinleri söylemeyi unutuyordum .
Emily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötüler Okulu
Ficção GeralBabası ve annesi uluslararası ajan olan Lora , Kötüler Okuluna öğrenci olarak seçilir ve macera başlar... umarım beğenirsiniz <3