Oda Seçimi

40 5 4
                                    

Koştura koştura okulun bahçesine çıktık . Herkes sıradaydı bizde hemen sıraya geçtik . 

Bayan Chloé: Merhaba gençler , Heryıl olduğu gibi kura çekimine hepiniz hoş geldiniz . Hiç vakit kaybetmeden başlayalım . Evet , Amy Brown gel bakalım . Gücünü göster ve bize odada kalabilecek misin kanıtla . 

Amy: Pekala .

bir anda ağaçların yeşillikleri alındı ve kızın eline geldi . Ardından güç bir anda patladı ve ağaçlara geri renkleri geldi . 

Bayan Chloé: Her yıl ki gibi müthiş . Sıradaki Leo Walsh .

Leo: İşte geliyooo

bi anda bütün ölülerin ruhları toplandı ve karanlık çöktü . Parmağını şıklattığında ise herşey eski haline geldi . Bu çocukta ki cazibe . Burası sıcak oldu . 

Bayan Chloé: Sıradaki Zeck Williams . 

Göldeki sular toplandı . Üstümüze kadar geldi ve bir şekilde bi anda toza dönüştü .

Bayan Chloé: Sıradaki Ken Wilson .

Ken: Nefesiniz kesilecek . Cidden...

dediği oldu . Boğulmaya başlıyorduk . 

Bayan Chloé: Kes şunu .

Ken: Ah , pardon . 

Bayan Chloé: Şimdide John Jones .

John: Hadi bebek göster kendini . 

Kendi gücüylemi konuşuyordu . Deli galiba . Cidden manyak zihin okuyabiliyordu .

Bayan Chloé: Etkileyici ve son olarak... aman tanrım yeni öğrencimiz Lora Lenoir . 

Yavaşça ilerledim dikkatler üstümdeydi . 

Ben: Eğlence zamanı .

Bayan Chloé: Senin gücün neydi ?

Ben: Şimdi görürsünüz .

Elimi biraz hareket ettirdim ve az bir kıvılcım çıktı . Ardından iki elimi birleştirdim ve iki elimden de alevler fışkırıyordu . İnsanlar uzaylı görmüş gibi bakakaldılar . Sonuçta nadirdim yani .

Bayan Chloé: Çok etkilendim . Çok becerikli bir kızsın . 

Ben: Teşekkürler Bayan Chloé benim için zevkti .

Sonra bir adam geldi ve bize oda arkadaşlarımızı söyledi . 

Bay Cedric: Oylar belirlendi . Leo ve Zeck yan odalarında Amy ve Lora

                                                            John ve Ken yan odalarında Emily 

iyi geceler . 

Aman tanrım Leo yan odamızdaa <33

Kötüler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin