Cadı Dersi

30 4 2
                                    

Zil çaldı . Sınıfa geldik . İçeride bizim erkekler ve bir kaç kişi daha vardı . uygun yerlere oturduk .

Bayan Maya: Merhaba baylar ve bayanlar Ben Maya Carter . Bu yıl ki cadı derslerinize gireceğim . Kısaca cadı derslerinden bahsedeyim . Cadı derslerinde nasıl kötü oluruz , güçlerimizi nerelerde kullanmalıyız , neyle kullanmalıyız ve kimlerde kullanmalıyız bunları öğreneceğiz .

Leo: Mesela hocam ben bu büyüyü Lora'da kullansam ne olur ? (güldü)

Ben: Kullan bakalım ama çok tavsiye etmiyorum ağır yaralar alabilirsin . 

Leo: Öyle mi ? Peki seni düelloya davet ediyorum .

Ben: Çok eğlenceli bir düello olucağı belli . Ağlamanı izlemek çok zevkli olacak .

Leo: Orasını göreceğiz bakalım kim ağlıyor .

Amy: Ayvayı yediğini söylemek istiyorum Leo .

Leo: Kapa çeneni .

Emily: Ne tesadüf ki bende öyle düşünüyorum .

John: Bu kadar tantana yeter . 

Zil çaldı ve ben sınıftan çıktım . Zeck yanıma geldi . 

Zeck: Selam Lora .

Ben: Selam ne oldu ?

Zeck: Şey ben sadece düelloda senin kazanacağını düşünüyorum ve sonuna kadar arkandayım .

Ben: Çok naziksin ama Leo senin arkadaşın değil mi ?

Zeck: Evet öyle ama... ama yani sen daha güçlüsün . 

Ben: Evet ama o da ölüme hükmediyor .

Zeck: O da var tabi . Neyse sen anladın ben sana güveniyorum bol şans .

Ben: Sağ ol Zeck .

Zeck çok garip davranıyor neden ?

Kötüler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin