𝐒𝐊𝐘𝐙𝐘𝐀| 42

2.7K 155 2
                                    

STORM FAMILY tiba di hangar milik mereka untuk menghantar CASSANO FAMILY pulang ke Italy.

"Thanks bro sebab tolong aku"kata Sky sambil menyalam dan memeluk Vincenzo.

"Takde hallah, lagipun kan aku dah kata yang kau pun dan dianggap sebahagian keluarga CASSANO sebab kau pernah tolong kitorang"kata Vincenzo.

"Lagipun STORM FAMILY pun dah macam family kitorang jugak"kata Luca menyalam dan memeluk Sky.

"Ceh pandai mengayat Luca di hati ni"kata Theo.

"Kan, nak bodek"kata Triston.

"Bukanlah babi"kata Luca geram lalu Theo dan Triston gelak.

"Have a safe journey"kata Arslan sambil menyalam serta memeluk Vincenzo dan Luca lalu mereka menganggukkan kepala.

"Senang nanti datanglah lagi"kata Jace.

"Takpun kitorang datang Italy"sambung Dion.

"Datanglah Italy, kitorang set up korang berdua dengan awek cun punya"kata Luca.

"Kitorang pun nak jugak"kata Theo dan Triston serentak.

"Korang tak layak sebab korang ada readers"kata Caspian.

"Dah ada readers nak tambah lagi, eeee menyampah"sambung Finn lalu Triston dan Theo mencebik.

"Babi betul Caspian Narnia dengan Finn sirip jerung ni"kata Theo geram lalu Triston menganggukkan kepala.

"Bye papa Vince, papa Luca di hati"kata Aries yang berada dalam dukungan Aziel sambil melambai ke arah mereka berdua.

"Bye Aries"kata Vincenzo mengucup pipi Aries.

"Senang-senang datanglah Italy, papa Luca dengan papa Vince  bawak Aries pergi shopping"kata Luca mengucup dahi Aries.

"Janji?"soal Aries.

"Janji"kata Vincenzo dan Luca serentak.

"Yeay"jerit Aries riang.

"Aku gerak dulu bro"kata Vincenzo menyalam Aziel lalu Aziel menganggukkan kepala.

"Hati-hati"pesan Aziel pada Vincenzo dan Luca lalu mereka menganggukkan kepala sebelum berjalan ke private jet.

"Sky"panggil Vincenzo lalu Sky menoleh.

"Kau bila lagi nak ada anak?"soal Vincenzo.

Sky menoleh memandang Zya yang turut memandangnya.

"Coming soon"kata Sky selamba.

"Nice"kata Vincenzo.

"Make sure nanti roger bila dah confirm lekat"kata Luca.

"Berambus kau Luca di hati"kata Sky lalu Luca tergelak sebelum masuk ke dalam private jet bersama Vincenzo.

"Abang"panggil Inara lembut lalu Aziel menoleh.

"Sayang ngidam nak makan chicken chop"kata Zya sambil memegang perutnya yang hampir mencecah 6 bulan.

"Dah jom, bini aku mengidam nak makan chicken chop ni"kata Aziel.

"Cantik, aku pun ngidam chicken chop ni"kata Theo.

"Bukan kau yang pregnant bodoh"kata Jace.

"Apa, betullah aku ngidam, Triston pun sama"kata Theo.

"Haah, aku pun ngidam ni"kata Triston menyokong Theo lalu mereka berjalan mengekor Aziel, Inara dan Aries.

"Bodoh piglet ni"kata Dion.

Jace, Dion, Arslan, Caspian dan Finn berjalan mengikuti mereka manakala Sky dan Zya berjalan di belakang.

SKY DAYLEN: THE ASSASSIN Where stories live. Discover now