ZYA terkejut apabila melihat meja candle light dinner yang berada di hadapan pentas di dalam sebuah dewan namun hanya meja itu mempunyai cahaya lampu.
"Hello, Mrs Sky Daylen"ucap satu suara lalu dia menoleh ke sebelahnya dan terlihat Sky yang elok memakai suit.
"Apa ni?"soal Zya.
"Shall we?"soal Sky sambil menghulurkan tangannya mengabaikan pertanyaan Zya tadi.
Zya menyambut tangan Sky lalu mengekor suaminya dengan wajah bingung.
"Silakan duduk"kata Sky sambil menarik kerusi lalu Zya duduk.
Sky duduk di hadapan Zya lalu memandang wajah isterinya yang bingung.
"Love okay tak ni?"soal Sky lembut.
"Love okay, just terkejut"jawab Zya.
"Terkejut sebab ada surprise macam ni?"soal Sky lalu Zya menganggukkan kepala.
"Apa yang buat biy buat semua ni?"soal Zya.
"Before biy jawab soalan love, kita makan dulu, boleh?"kata Sky lalu Zya menganggukkan kepala sambil tersenyum manis.
Mereka mula menikmati hidangan makan malam yang berada di meja tersebut.
"Love, buka mulut"kata Sky sambil menghulurkan garfu untuk menyuap mulut Zya.
Zya tersenyum sebelum menerima suapan dari Sky.
Zya turut menyuap Sky lalu Sky menerima suapan tersebut.
"Okay, now kita dah settle makan, so jawab soalan love"kata Zya.
"Boleh, tapi bagi biy settle something kejap"kata Sky.
"Settle apa?"soal Zya.
"Sekejap je, tunggu sini okay"kata Sky lalu bangun dari duduknya lalu berjalan meninggalkan Zya di meja.
"Kenapa suami love boleh jadi sweet overload ni?"soal Zya sendiri tiba-tiba satu suara mula kedengaran.
"Hujan itu turun, bukan jatuh. Yang jatuh itu aku, di hatimu"kata satu suara lalu lampu mula terbuka.
Zya terkejut melihat ramai orang di sekelilingnya termasuk STORM FAMILY dan Black Rose, tak cukup dengan itu CASSANO FAMILY pun ada.
Tiba-tiba, alunan muzik mula bergema lalu mata Zya memandang ke arah pentas, dia terkejut melihat Sky, Aries, Arslan, Triston dan Theo yang segak memakai suit masing-masing.
"Mama Zya"panggil Aries lalu Zya memandang Aries.
"This is for you from papa Sky"kata Aries lalu Aries, Theo, Triston dan Arslan mula bermain gitar dan piano.
Boleh play lagu yang ada atas chapter MSD 47💜
Lagu yang dimainkan oleh mereka ialah lagu 'Still with you'
Your faint voice that grazes me
Please call my name one more time
Even if I'm standing still under the frozen sunset
I want to walk one more step towards you
Still with youZya terkesima dengan nyanyi Sky.
In a dark room with no light
It shouldn't feel familiar
But it's familiarI can hear quietly
The air conditioner sound
If I don't even have this
I really think I will fall apartWe laugh and cry together
These simple feelings
Seems like they were everything to me
When will it be
When i face you againSky memandang ke arah Zya lalu tersenyum sebelum kembali menyanyi.
I want to look into your eyes and tell you
I've missed you
YOU ARE READING
SKY DAYLEN: THE ASSASSIN
RomanceSTORM Series | 2 Pertemuan tanpa sengaja di satu tempat tidak dijangka telah menimbulkan satu rasa yang sudah lama tidak Zya Larissa rasakan saat Sky Daylen muncul di hadapannya. Sejak itu, Zya tidak berhenti untuk mengejar lelaki itu. Padanya, dia...