Asher:
Po dlouhé, až moc nekonečné párty, jsme byli konečně doma. Bianca si sundávala ty šíleně sexy boty a úlevně zavzdychala. Bože, miloval jsem jakýkoliv zvuk, co se ji linul z úst. Dokonce, i když na mě zbytečně ječela, kvůli prkotinám. Tak moc jsem chtěl jet na to turné, ale nemohl jsem ji tu prostě jen tak nechat.
"Včeličko, pojďme se o tom pobavit." Nechtěl jsem na ni tlačit, protože jsem věděl, že je z toho smutná...
"Není co řešit Ashere. Jedeš na tří měsíční turné a pořádně si to užiješ. Já tu na tebe budu čekat. Zatím se podívám po tom novém bytě, třeba si najdu novou práci a pak se vrátíš a já tě umiluju k smrti." Její hlas byl silný, vážný a ani na vteřinu nezaváhala.
"Jsou to tři měsíce. Jak si myslíš, že to bez tebe zvládnu? Tak zasraně moc chci jet, ale nemůžu tě tu nechat." Došel jsem až k ní, vzal ji za její hebké ruce a přitiskl si jí k sobě. Její stisk se zpevnil a pak úplně přešel.
"Podívej se teď na mě Ashere." Zvedl jsem pohled a čekal na pokračování.
"Ty pojedeš a užiješ si to. Budeš se cítit jako podělaná rocková hvězda. Budeš skákat z pódia, budeš hulit s klukama trávu v šatně a budeš si užívat všechny ty pištící fanynky. Za tři měsíce se vrátíš a budeš tu pro mě."
"Ale..." Snažil jsem se jí odporovat, ale nenechala mě. "Žádný ale. Zvažuješ to, že nepojedeš, jen kvůli mě je to tak?" Nevěděl jsem, kam tím míří, ale přikývnul jsem. Nemělo cenu lhát.
"Takže pokud nebudeš chtít jet, je mezi námi konec."
Vykulil jsem na ní oči a čekal, že se zasměje, nebo zařve: Apríl!, ale nic takového nepřišlo. "Děláš si srandu, že jo?"
"Ne. Nemohla bych s tebou být a vědět, že si přišel o tak důležitou věc, jen kvůli mě. Musíš jet. Je to ta největší příležitost, dělat co jsi vždycky chtěl. A to mě zalij vlažnou vodkou, pokud bych měla být ten, kdo tě o to připraví. Takže co? Jedeš?"
Nervozita mě celého polila. Ruce zaťaté v pěst se mi začali lehce třást. Měla zasranou pravdu a já nemohl jinak, než souhlasit. Ale kurva.... Nikam jsem bez ní nechtěl.
Uvolnil jsem svůj stisk a projel si rukou zpocenými vlasy. "Jen mi slib, že ten byt nebude v té nechutně předražené čtvrti." Zasmála se a hodila sebou do mé náruče.
Kurevsky jsem tuhle holku zbožňoval.
Bianca:
Byla jsem za něho tak moc šťastná, i když mé vlastní srdce se rozpadalo, když jsem vypouštěla z úst další a další slovo. Stála jsem v jeho náruči a ujišťovala se, že je stále tady. Za tři měsíce bude pryč a já si ho musela dostatečně užít.
Přemístila jsem své ruce z jeho zad, do jeho mahagonových vlasů a přitiskla si jeho teplé měkké rty na své. Jeho jazyk zkoumal celé mé ústa, jakoby slíbával každou nepříjemnost.
Nemohla jsem zadržet ten pocit, který mi stoupal z konečků prstů až do podbřišku a pak se vracel zase zpět. Když se zuby silně zakousl do mého spodního rtu, nemohla jsem zadržet sten. Přitiskla jsem si jeho tělo blíž. Rukou bloudil po mé noze, až mě vzal pod kolenem a obmotal mou nohu kolem jeho pasu.
ČTEŠ
B. is for Bitch (Tolerance 2)
Teen FictionDruhý díl Tolerance. Tentokrát je to o Charliině nejlepší kamarádce Biance, které se říká B. Bianca je jen na sex na jednu noc. Ale pak potká muzikanta, se kterým se nevyspí, ale bude po něm toužit jako už dlouho po nikom. Snaží se vše udržet v kam...